بنر بالای صفحه
ما همه باید فمینیست باشیم
ما همه باید فمینیست باشیم

فروش ویژه

کتاب ما همه باید فمینیست باشیم

معرفی کتاب ما همه باید فمینیست باشیم

(3)
کتاب ما همه باید فمینیست باشیم، اثر چیماماندا انگوزی آدیشی ، با ترجمه مریم طباطباییها ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 3,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 35,000 21%

27,650

35,000 21% 27,650
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

پرفروش ترین ها پرفروش ترین های آمازون

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(5)
19%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فرهنگ مردم را نمی سازد،این مردم هستند که فرهنگ را می سازند. اگر این حقیقت داشته باشد که انسانیت زنان در فرهنگ ما وجود ندارد،باید آن را در فرهنگ خودمان جای بدهیم و نهادینه کنیم. فمینیست بودن تنها به معنای حفظ حقوق زنان در زمینه های اجتماعی فرهنگی اقتصادی و روانشناختی است
    چیماماندا انگوزی آدیشی، نویسنده و فعال حقوق زنان نیجریه‌ای آمریکایی است و در این کتاب درباره مفهوم فمینیسم و لزوم بازنگری در نقش زنان در جامعه سخن گفته است.در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «نمی‌شود در مورد جنسیت به راحتی صحبت کرد. این موضوع مردم را ناراحت و گاهی وقت‌ها زودرنج می‌کند.
...
  • هم مردان و هم زنان در برابر حرف زدن پیرامون جنسیت مقاومت می‌کنند و یا این که بلافاصله از زیر مشکلات مربوط به جنسیت شانه خالی می‌کنند. چرا که فکر کردن به تغییر وضعیت و تبدیل آن به یک شرایط جایگزین اغلب ناراحت‌کننده و خسته‌کننده است.بیشتر مردم می‌پرسند: «چرا کلمه‌ی فمینیست؟ چرا فقط نمی‌گویی حقوق بشر و یا چیزی شبیه به این؟» چون این حرف صادقانه نیست و فمینیست به ‌طور قطع قسمتی از حقوق بشر است، اما در انتخاب اصطلاح گنگ و مبهم «حقوق بشر» ما مشکل کاربردی و ویژه‌ی جنسیت را رد می‌کنیم. این مسئله راهی است برای تظاهر به چیزی که زن‌ها قرن‌هاست آن را ندارند. این کار راهی خواهد بود برای انکار مشکلات وابسته به جنسیت در مورد زنان. این مشکلات در مورد حقوق بشر نیست، اما به ‌طور خاص به زنان و انسانیت آن‌ها مربوط می‌شود. قرن‌هاست که بشریت به دو گروه تقسیم شده است و یک گروه را مورد تظلم گروه دیگری قرار می‌دهند. تنها راه‌حل صحیح برای حل این مشکل آگاهی نسبت به آن است.گروهی از مردها احساس می‌کنند که به ‌وسیله‌ی ایده‌ها و نظرهای فمینیستی مورد تهدید قرار گرفته‌اند. من فکر می‌کنم که این ایده به شیوه‌ی بزرگ شدن آن برمی‌گردد و این که اگر آن‌ها به عنوان مرد، مسئول و رئیس نباشند. برخی دیگر از مردان هم با گفتن این جواب خودشان را قانع می‌کنند: قبول این موضوع جالب است اما من فکر نمی‌کنم که از آن خوشم بیاید. من حتی در مورد جنسیت فکر هم نمی‌کنم...»

مشخصات محصول

نویسنده: چیماماندا انگوزی آدیشی ویرایش: -
مترجم: مریم طباطباییها تعداد صفحات: 56
انتشارات: کوله پشتی وزن: 60
شابک: 9786008211167 تیراژ: 3000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(پرفروش ترین کتاب آمازون در حوزه ی مطالعات عمومی جنسیتی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

چیماماندا انگوزی آدیشی

چیماماندا انگوزی آدیشی

در حال حاضر مطلبی درباره چیماماندا انگوزی آدیشی نویسنده ما همه باید فمینیست باشیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مریم طباطباییها

در حال حاضر مطلبی درباره مریم طباطباییها مترجم کتاب ما همه باید فمینیست باشیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم طباطباییها

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید