کاربرد صندلی خالی در روان درمانی
کاربرد صندلی خالی در روان درمانی

فروش ویژه

کتاب کاربرد صندلی خالی در روان درمانی

معرفی کتاب کاربرد صندلی خالی در روان درمانی

(2)
کتاب کاربرد صندلی خالی در روان درمانی (راهنمای درمانگران)، اثر شهربانو قهاری ، با ترجمه مترجم خدابخش احمدی - علی اکبر رحیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 115,000 24%

87,400

115,000 24% 87,400

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
15%
(4)
18%
قیمت قبل
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
2%
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
24%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب کاربرد صندلی خالی در روان درمانی اثر شهربانو قهاری نشر دانژه منتشر شده است 
    کتاب حاضر در 14 فصل تدوین شده که در آغاز مبانی نظری شیوه‌ی‌ صندلی خالی در روان درمانی را توضیح می‌دهد در فصول دیگر این اثر کاربرد این فنون در موارد گوناگون نظیر سوگ، تجارب آسیـب‌زا، آزار‌های جنـسی، نـاتوانی در تـصمیم‌گیری، مصاحبه انگیزشی، اهمال کاری، اعتیاد، آشتی با خود، وسواس، افکار خود کشی و تغییر ذهنیت‌ها را با ذکر مثال و ظرافت‌های استفاده از این شیوه در هر مورد به تفضیل بیان می‌شود. امید است مطالعه این کتاب راهنما مورد استفاده و استقبال روان درمانگران و مشاوران قرار گیرد.

مشخصات محصول

نویسنده: شهربانو قهاری ویرایش: -
مترجم: مترجم خدابخش احمدی - علی اکبر رحیمی تعداد صفحات: 168
انتشارات: دانژه وزن: 199
شابک: 9786002501165 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روان درمانی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شهربانو قهاری

شهربانو قهاری

در حال حاضر مطلبی درباره شهربانو قهاری نویسنده کاربرد صندلی خالی در روان درمانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم خدابخش احمدی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم خدابخش احمدی مترجم کتاب کاربرد صندلی خالی در روان درمانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم خدابخش احمدی

علی اکبر رحیمی

در حال حاضر مطلبی درباره علی اکبر رحیمی مترجم کتاب کاربرد صندلی خالی در روان درمانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی اکبر رحیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید