بنر بالای صفحه
درآمدی بر ادبیات آمریکای لاتین
درآمدی بر ادبیات آمریکای لاتین درآمدی بر ادبیات آمریکای لاتین

فروش ویژه

کتاب درآمدی بر ادبیات آمریکای لاتین

معرفی کتاب درآمدی بر ادبیات آمریکای لاتین

(5)
کتاب درآمدی بر ادبیات آمریکای لاتین، اثر فیلیپ سوان سون ، با ترجمه سارا کاظمی‌منش ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 26%

51,800

70,000 26% 51,800

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: فیلیپ سوان سون ویرایش: -
مترجم: سارا کاظمی‌منش تعداد صفحات: 204
انتشارات: آوند دانش وزن: 230
شابک: 9786007022856 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تاریخ و نقد داستان های اسپانیایی آمریکایی،قرن 19م،قرن 20م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نویسنده در شیوه‌ای روایی، مخاطبان را با ادبیات داستانی امریکای لاتین، در بستر فرهنگی و سیاسی آشنا می‌سازد. پدیده‌های رمان نو در سایه‌ای از واقع‌گرایی بررسی شده و همچنین با تحلیل موشکافانه متون کلیدی نویسندگان جهانی، سیر تکاملی این حوزه با شرح بومی‌گرایی، پسابوم، مدرنیسم و... مطالعه می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فیلیپ سوان سون

فیلیپ سوان سون

در حال حاضر مطلبی درباره فیلیپ سوان سون نویسنده درآمدی بر ادبیات آمریکای لاتین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سارا کاظمی‌منش

در حال حاضر مطلبی درباره سارا کاظمی‌منش مترجم کتاب درآمدی بر ادبیات آمریکای لاتین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سارا کاظمی‌منش

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید