بنر بالای صفحه
شاهزاده خانم همستر قطع رقعی
شاهزاده خانم همستر قطع رقعی شاهزاده خانم همستر قطع رقعی

فروش ویژه

کتاب شاهزاده خانم همستر قطع رقعی

معرفی کتاب شاهزاده خانم همستر قطع رقعی

(2)
کتاب شاهزاده خانم همستر، اثر ارسلا ورنون ، با ترجمه حسین فدایی حسین ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 149,000 26%

110,260

149,000 26% 110,260

محصولات مرتبط

(2)
19%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
18%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
23%

مشخصات محصول

نویسنده: ارسلا ورنون ویرایش: -
مترجم: حسین فدایی حسین تعداد صفحات: 248
انتشارات: پرتقال وزن: 229
شابک: 9786008111856 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کودکان انگلیسی،قرن 20م،منتخب:ای ال ای 2016،کرکاس 2015،پابلیشرز ویکلی 2015،شیکاگو پابلیک لایبرری 2016)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«هرییت» برعکس همه شاهزاده‌خانم‌های لوسِ قصه‌ها، شاهزاده‌ای شاد و باشور و شوق است که وقتی متوجه می‌شود طلسم شده و قرار است در ۱۲ سالگی انگشتش زیر چرخ همستر رفته و به خواب ابدی برود، نه‌تنها ناراحت نمی‌شود، بلکه با خوشحالی به زندگی‌اش ادامه می‌دهد. داستان این موضوع را یادآوری می‌کند که ما می‌توانیم در مقابل سختی و مصیبت به دنبال راه‌های جدیدی برای زندگی کردن باشیم.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ارسلا ورنون

ارسلا ورنون

در حال حاضر مطلبی درباره ارسلا ورنون نویسنده شاهزاده خانم همستر قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین فدایی حسین

در حال حاضر مطلبی درباره حسین فدایی حسین مترجم کتاب شاهزاده خانم همستر قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین فدایی حسین

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید