بنر بالای صفحه
30 افسانه درباره شکسپیر
30 افسانه درباره شکسپیر

فروش ویژه

کتاب 30 افسانه درباره شکسپیر

معرفی کتاب 30 افسانه درباره شکسپیر

(6)
کتاب 30 افسانه درباره ی شکسپیر (نقد ادبی 4)، اثر لائوری مگوایر - اما اسمیت ، با ترجمه سارا کاظمی منش ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 65,000 21%

51,350

65,000 21% 51,350

محصولات مرتبط

(2)
19%
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: لائوری مگوایر - اما اسمیت ویرایش: -
مترجم: سارا کاظمی منش تعداد صفحات: 364
انتشارات: آوند دانش وزن: 397
شابک: 9786007022863 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب بر آن است تا افسانه‌پردازی‌های گوناگون درباره ویلیام شکسپیر را به بوته بحث و نقد بگذارد. کانون توجه کتاب زندگی شکسپیر است که از خاطره باطراوت شکار گوزن گرفته تا جزئیات ازدواج او را پوشش می‌دهد. شایان ذکر است که برای هر یک از افسانه‌ها داستانی کامل و مستقل در نظر گرفته شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لائوری مگوایر

لائوری مگوایر

در حال حاضر مطلبی درباره لائوری مگوایر نویسنده 30 افسانه درباره شکسپیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


اما اسمیت

اما اسمیت

در حال حاضر مطلبی درباره اما اسمیت نویسنده 30 افسانه درباره شکسپیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سارا کاظمی منش

در حال حاضر مطلبی درباره سارا کاظمی منش مترجم کتاب 30 افسانه درباره شکسپیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سارا کاظمی منش

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید