بنر بالای صفحه
حمله به عراق‌‌ آنچه رسانه ها به شما نگفتند
حمله به عراق‌‌ آنچه رسانه ها به شما نگفتند حمله به عراق‌‌ آنچه رسانه ها به شما نگفتند

کتاب حمله به عراق آنچه رسانه ها به شما نگفتند

معرفی کتاب حمله به عراق آنچه رسانه ها به شما نگفتند

(6)
کتاب حمله به عراق‌‌،آنچه رسانه ها به شما نگفتند، اثر نورمن سولومون - ریس ارلیک ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1394 توسط انتشارات نیستان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,200 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 9,000 1%

8,910

9,000 1% 8,910
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

جنگ ها سیاست معلم دوم کتابهای جنگ تحمیلی، دفاع مقدس و شهدا

محصولات مرتبط

(5)
18%
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
(4)
12%
قیمت قبل
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
11%
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
3%

مشخصات محصول

نویسنده: نورمن سولومون - ریس ارلیک ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 156
انتشارات: نیستان وزن: 170
شابک: 9789643378066 تیراژ: 2200
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1394

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مقدمه:هاوارد زین)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب روایت تلخی از زندگی مردم بغداد پیش از حمله آمریکا به عراق است که در اثر تحریم‌های سنگین ده ساله از ابتدایی‌ترین حقوق اولیه انسانی محروم شده‌اند. داستان نفت و استفاده آمریکا از اورانیوم ضعیف‌شده و تبعات مرگ‌بار آن روایت دیگری از کتاب است که زوایای مختلفی از نقشه‌های آمریکا را برای آماده‌سازی افکار عمومی به تصویر می‌کشد تا پذیرای جنگ شوند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نورمن سولومون

نورمن سولومون

در حال حاضر مطلبی درباره نورمن سولومون نویسنده حمله به عراق‌‌ آنچه رسانه ها به شما نگفتند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ریس ارلیک

ریس ارلیک

در حال حاضر مطلبی درباره ریس ارلیک نویسنده حمله به عراق‌‌ آنچه رسانه ها به شما نگفتند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید