بنر بالای صفحه
مبانی گروه درمانی
مبانی گروه درمانی

فروش ویژه

کتاب مبانی گروه درمانی

معرفی کتاب مبانی گروه درمانی

(4)
کتاب مبانی گروه درمانی، اثر ویرجینیا بریندر و دیگران ، با ترجمه کیانوش زهراکار و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 300,000 24%

228,000

300,000 24% 228,000

محصولات مرتبط

(2)
1%
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
3%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مبانی گروه درمانی پی از توضیح مراحل رشد و تحول گروه درمانی از 1930 تا کنون، انواع رویکردهای روان درمانی (بین فردی، روان پویایی، شناختی رفتاری و ...) را مورد بحث قرار می دهد. در فصول دیگر این اثر ابعاد متنوع شامل مولفه های آماده سازی، ویژگی های ساختاری، مکانی، فراوانی و طول جلسات اندازه گروه، عوامل حمایتی،نوع دوستی، پذیرش خود شکوفایی، تخلیه هیجانی و ... با دقت همراه با ذکر موارد موشکافی می شود.
    یافته های جهانی در مورد گروه درمانی،مشکلات خاص با طبقه  بندی های تشخیصی (افسردگی، درمان سوگ، سوء مصرف مواد، اختلال خوردن، روان پریشی، سالمندان، بیماری های
...
  • جسمی). استفاده از ابزارهای روان سنجی، مسائل قانونی و اخلاقی، توجه به مسائل اقتصادی، نژادی، مذهبی و فرهنگی، از جمله مطالب دیگری است که به گونه ای گسترده و عمیق،خواننده را به تامل و شوق یادگیری وا می دارد.بی تردید مطالعه ی کتاب برای روانپزشکان، روان شناسان، مشاوران، مددکاران، متخصصان توانبخشی و همه ی کسانی که با درمان گروهی سروکار دارند مفید خواهد بود.

مشخصات محصول

نویسنده: ویرجینیا بریندر و دیگران ویرایش: -
مترجم: کیانوش زهراکار و دیگران تعداد صفحات: 456
انتشارات: دانژه وزن: 665
شابک: 9786002501103 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روان درمانی گروهی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویرجینیا بریندر و دیگران

ویرجینیا بریندر و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره ویرجینیا بریندر و دیگران نویسنده مبانی گروه درمانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

کیانوش زهراکار و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره کیانوش زهراکار و دیگران مترجم کتاب مبانی گروه درمانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

کیانوش زهراکار و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید