بنر بالای صفحه
شرلوک هلمز16
شرلوک هلمز16 شرلوک هلمز16

کتاب شرلوک هلمز16

معرفی کتاب شرلوک هلمز16

(5)
کتاب شرلوک هلمز16 (شش مجسمه ی ناپلئون)، اثر آرتور کانن دویل ، با ترجمه حبیب الله لزگی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ذکر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
1%
(4)
1%
(4)
1%
(5)
1%
(2)
1%
(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آرتور کانن دویل ویرایش: -
مترجم: حبیب الله لزگی تعداد صفحات: 16
انتشارات: ذکر وزن: 43
شابک: 9789643076733 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای انگلیسی،قرن 20م،معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مرد ناشناسی این‌طرف و آن‌طرف می‌چرخد و مجسمه‌های نیم تنه ناپلئون را می‌شکند. مجسمه‌ها در جاهای مختلفی هستند. در مغازه، در خانه، در مطب پزشک، ولی برای مرد ناشناس فرقی نمی‌کند او همه را می‌شکند، تا اینکه یک نفر به قتل می‌رسد. با شناسایی مقتول شرلوک هلمز می‌‌تواند راز این معما را کشف کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آرتور کانن دویل

آرتور کانن دویل

زاده بیست و دومین روز از مه ۱۸۵۹ در ادینبورگ اسکاتلند. دویل پزشکی بود که در ابتدا طبابت می‌کرد، اما دلیل شهرت و معروفیت او، بیش از هر چیز، خلق یک کارآگاه خصوصی به نام شرلوک هولمز در جهان داستان‌های جنایی است.

پدر و مادر دویل، هر دو ایرلندی‌تبار و کاتولیک بودند که در سال ۱۸۵۵ ازدواج کرده بودند. سال ۱۸۹۳ بود که دویل پدر خود را از دست داد و در نه سالگی، به کمک عموی متمول خود، به مدرسه فرستاده شد و در سال ۱۸۷۵ برای تحصیلات آکادمیک، راهی دانشگاه شد.

حین تحصیل در دانشکده پزشکی بود که نوشتن داستان کوتاه را آغاز کرد. نخستین داستان کوتاه او در مجله بلک‌وود به چاپ رسید. با آنکه به‌جز مخلوق نام‌دار دویل، شرلوک هولمز، آثار دیگری نیز در پرونده او به چشم می‌خورد اما بی‌راه نیست اگر بگوییم، این شرلوک هولمز است که سبب جایگاه درخشان کانن دویل در جهان ادبیات شده است.

دره وحشت، حلقه سرخ، برق نقره‌ای، رسوایی در کشور بوهم، عینک دور طلایی، سیمای زرد و اتود در قرمز لاکی از جمله آثار اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حبیب الله لزگی

در حال حاضر مطلبی درباره حبیب الله لزگی مترجم کتاب شرلوک هلمز16 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حبیب الله لزگی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید