بنر بالای صفحه
قواعد استراتژی
قواعد استراتژی

کتاب قواعد استراتژی

معرفی کتاب قواعد استراتژی

(2)
کتاب قواعد استراتژی (پنج آموزه جاودان از بیل گیتس،اندی گرو،استیو جابز)، اثر دیوید یوفی - مایکل کوسومانو ، با ترجمه دردانه داوری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات افرند ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
1%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
قیمت قبل
(5)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • استراتژيست‌هاي چيره‌دست رويكرد متفاوتي در پيش مي‌گيرند. آن‌ها به جاي نگاه به گذشته و يافتن استدلال براي آينده، نگاه به آينده دارند و در گذشته به دنبال دليل مي‌گردند. استراتژيس‌هاي ماهر تا حدي نظري‌پردازان بازي و تا حدي شطرنج‌بازان توانمندي هستند. آن‌ها با رويكردي آينده‌نگر، تعيين مي‌كنند كه مي‌خواهند شركت‌هايشان در آينده‌اي مشخص كجا باشد، سپس عقب‌كرد مي‌كنند تا بفهمند چه كاري بايد قبل از آينده‌ي مشخص انجام دهند كه كسب‌وكارشان را در آينده بدان‌جا برساند. اين‌گونه است كه تمركز اين افراد بر ساخت آينده است. پيش‌بيني و شكل دادن به آينده
...
  • در صنايعي كه به سرعت در حال رشد هستند، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. در چنين صنايعي تفاوت ميان نيم قدم جلوتر بودن از سايرين و در كنار آن‌ها بودن به مثابه‌ي تفاوت ميان در اوج قدرت بودن و شكست خوردن ات. بيل گيتس، اندي گرو، و استيو جابز بخش قابل ملاحظه‌اي از موفقيت خود را مديون اين درك و قابليت خود مي‌دانستند و اين‌گونه بود كه همواره مي‌توانستند از مشتريان و رقبا جلوتر باشند.

مشخصات محصول

نویسنده: دیوید یوفی - مایکل کوسومانو ویرایش: -
مترجم: دردانه داوری تعداد صفحات: 290
انتشارات: افرند وزن: 331
شابک: 9786009295081 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1395
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیوید یوفی

دیوید یوفی

در حال حاضر مطلبی درباره دیوید یوفی نویسنده قواعد استراتژی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مایکل کوسومانو

مایکل کوسومانو

در حال حاضر مطلبی درباره مایکل کوسومانو نویسنده قواعد استراتژی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دردانه داوری

در حال حاضر مطلبی درباره دردانه داوری مترجم کتاب قواعد استراتژی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دردانه داوری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید