بنر بالای صفحه
راهنمای مصاحبه برای ارزیابی براساس DSM5
راهنمای مصاحبه برای ارزیابی براساس DSM5

فروش ویژه

کتاب راهنمای مصاحبه برای ارزیابی براساس DSM5

معرفی کتاب راهنمای مصاحبه برای ارزیابی براساس DSM5

(4)
کتاب راهنمای مصاحبه برای ارزیابی براساس DSM5، اثر مارک زیمرمن ، با ترجمه مریم جباری امیری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 175,000 24%

133,000

175,000 24% 133,000

محصولات مرتبط

(4)
3%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب "راهنمای مصاحبهع برای ارزیابی ..."در 14 فصل تدوین یافته است، در هرقصل نحوه ی مصاحبه با مراجعان را در حوزه های محتلف راهنمایی می کند. اختلال حوردن، اعتیاد به مواد، اسکیزوفرنی و سایر اختلالات روان پریشی، ارزیابی توهمات و هذیان ها در چهار فصل نخست مورد بررسی می گیرد. در فصول دیگر نحوه ی مصاحبه و ارزیابی اختلالات خلقی، اختلالات اضطرابی، استرس پس از آسیب، وسواس فکری و عملی و علائم جسمانی شرح داده می شود، ودر فصول آخر کتاب،اختلال توجه در بزرگسالان، اختلال شخصیت، بررسی و معاینه وضعیت روانی، خلاصه تاریخچه روانی اجتماعی با دقت توصیف و تحلیل می گردد.امید
...
  • و انتظار دارد که مطالعه ی کتاب برای دانشجویان رشته های  روان شناسی بالینی، مشاوران،مددکاران، پرستاران و متخصصان توان بخشی روان مورد استقبال و استفاده قرار گیرد.

مشخصات محصول

نویسنده: مارک زیمرمن ویرایش: -
مترجم: مریم جباری امیری تعداد صفحات: 252
انتشارات: دانژه وزن: 300
شابک: 9786002501493 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارک زیمرمن

مارک زیمرمن

در حال حاضر مطلبی درباره مارک زیمرمن نویسنده راهنمای مصاحبه برای ارزیابی براساس DSM5 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مریم جباری امیری

در حال حاضر مطلبی درباره مریم جباری امیری مترجم کتاب راهنمای مصاحبه برای ارزیابی براساس DSM5 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم جباری امیری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید