بنر بالای صفحه
با هم نقاشی کنیم تا احساسات خود را بشناسیم
با هم نقاشی کنیم تا احساسات خود را بشناسیم

فروش ویژه

کتاب با هم نقاشی کنیم تا احساسات خود را بشناسیم

معرفی کتاب با هم نقاشی کنیم تا احساسات خود را بشناسیم

(5)
کتاب با هم نقاشی کنیم تا احساسات خود را بشناسیم، اثر مارج ایتون هیگارد ، با ترجمه محمدعلی میرزابیگی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 99,900 26%

73,926

99,900 26% 73,926

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مارج ایتون هیگارد ویرایش: -
مترجم: محمدعلی میرزابیگی تعداد صفحات: 56
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 73
شابک: 9789642367795 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب به کودکان و بزرگ‌ترها کمک می‌کند با هم کار کنند تا به درک و تبادل احساسات خود بپردازند. کتاب حاضر درحالی‌که ابراز خود و توجه به احساسات دیگران را مورد تشویق قرار می‌دهد، به آموزش مفاهیم سلامت نیز می‌پردازد.
این کتاب برای کودکان سنین شش تا دوازده سال طراحی شده تا تصاویری را که خود انتخاب کرده‌اند نقاشی کنند.
ممکن است کودکان کم‌ سن‌و‌سال‌تر برای درک بعضی از واژه‌ها و مفاهیم به‌کاررفته در کتاب، به توضیحات بیشتر نیاز داشته باشند، اما این موارد زیاد نیستند زیرا کتاب خودشان است. بگذارید کودکان در مورد آنچه که ... می‌خواهند ترسیم کنند یا بنویسند، خود تصمیم بگیرند.
بسیاری از کودکان از نقاشی با ماژیک لذت می‌برند، اما پیشنهاد من این است که یک جعبه مدادشمعی به کودک بدهید، چون مدادشمعی بیشتر کودک را تشویق به ابراز خود می‌کند. کودکان بزرگ‌تر ممکن است مدادرنگی را ترجیح دهند.
کودکان کوچک‌تر دوست دارند داخل کتاب‌ها نقاشی کنند زیرا تصاویر ذهنی‌ طبیعی‌تر برایشان آشکار می‌شوند تا واژه‌ها. کودکان بزرگ‌تر از این‌که خود را در قالب کلام بیان کنند راحت‌ترند و ممکن است به همراه نقاشی از واژه نیز استفاده کنند.
هنگام کارکردن براساس این کتاب، بیشتر به ایده‌ها و آنچه بیان می‌شود توجه داشته باشد نه توانایی نقاشی‌کردن. هنگام بروز احساسات دشوار سعی نکنید از کودک حمایت کنید. کودکان هم‌زمان با درک و بیان احساسات خود، به تقویت مهارت‌های مداوم مواجهه و مقابله با احساسات می‌پردازند. اگر یک نقاشی نشان‌دهنده درک نادرست کودک از یک چیز است، به‌آرامی آن را تصحیح کنید. به خاطر داشته باشید آنچه کودک واقعیت می‌داند، به اندازه هر واقعیتی برایش قدرتمند است.
در فواصل معین از کودک بخواهید بیشتر درباره نقاشی‌هایش با شما صحبت کند. در پایان هر بخش می‌توانید چیزی را که فرا گرفته‌اید شرح دهید و از کودک بخواهید آنچه را که فرا گرفته به شما بگوید. وقتی کار روی کتاب کامل شد، کودک را تشویق کنید کار خود را با فرد بزرگسال دیگری در میان بگذارد. این اقدام می‌تواند باعث مرور مطالب و یادگیری مداوم شود. کتاب را به عنوان یادگارِ قسمتی از آموزش کودک نگه دارید.
بزرگسالان می‌توانند به کودکان کمک کنند به درک احساسات خود بپردازند. تا همین اواخر، جامعه افراد را تشویق می‌کرد احساسات ناخوشایند خود را سرکوب کنند. خیلی از بزرگسالان هنوز برای سهیم‌کردن دیگران در احساسات خود مشکل دارند. امروزه کودکان در مدرسه یاد می‌گیرند به درک عواطف و احساسات خود بپردازند و برای بیان احساسات خود از شیوه‌های قابل قبول استفاده کنند. همچنین، لازم است کودکان حساسیت خود در مورد احساسات دیگران را هم پرورش دهند.
والدین ممکن است در مورد عواطف یک کودک آگاهی نداشته باشند. کودکان اغلب هنگام بروز مشکلات احساسی به اتاق خود می‌روند تا در خلوت گریه کنند یا احساسات خود را با رفتارهای مستقل که با مشکل مربوط ارتباط ندارند، تخلیه کنند. بسیار مهم است کودکان با بروز تغییرات، به‌ویژه مواردی از قبیل طلاق، بیماری و مرگ در زندگی، احساسات خود را ابراز کنند. آن‌ها اگر نتوانند غم و اندوه خود را بیان کنند ممکن است شیوه‌های ناسالم مواجهه با مشکلات را فرا بگیرند.
تفکر سحرآمیز و احساسِ غلط ناشی از قدرت غلبه بر حوادث، می‌توانند در کودکان درباره آنچه که انجام داده یا نداده‌اند، احساس گناه به وجود آورند. آن‌ها می‌توانند یاد بگیرند دیگران را در احساس گناه خود سهیم کنند و بپذیرند افکار بد موجب نمی‌شود حوادث بد رخ دهند. برای کودکان خجالتی دشوار است مهارت‌های اجتماعی خود را پرورش دهند و غالباً به تنهابودن احساسی خوشایند ندارند. والدین باید پذیرای چنین احساساتی در کودک خود باشند و فرصت‌هایی را فراهم سازند تا فرزندشان در کودکی، اجتماعی‌شدن را فرا گیرد.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارج ایتون هیگارد

مارج ایتون هیگارد

در حال حاضر مطلبی درباره مارج ایتون هیگارد نویسنده با هم نقاشی کنیم تا احساسات خود را بشناسیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدعلی میرزابیگی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدعلی میرزابیگی مترجم کتاب با هم نقاشی کنیم تا احساسات خود را بشناسیم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدعلی میرزابیگی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید