بنر بالای صفحه
استراتژی بازاریابی هنر
استراتژی بازاریابی هنر

فروش ویژه

کتاب استراتژی بازاریابی هنر

معرفی کتاب استراتژی بازاریابی هنر

(5)
کتاب استراتژی بازاریابی هنر (راه کارهای تبلیغات و بازاریابی77)، اثر مهدی خادمی - شاهین پریخانی ، با ترجمه مترجم منیژه شیخ جوادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سیته ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 90,000 26%

66,600

90,000 26% 66,600
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • چارچوبى مناسب براى مدیران سازمان‌ها و مجموعه‌هاى هنرى جهت تدوین و اجراى برنامه بازاریابى

    دستاوردهای فعالیت‌های هنری ما (اعم از آثار هنری تجسمی و نمایشی و یا هر نوع خلاقیت و آفرینش هنری دیگر) بدون ارائه به مخاطب یا مصرف‌کننده نمی‌تواند مطلوبیت یابد و در نتیجه از گسترش و توسعه بازمی‌ماند. صاحب‌نظران بازاریابی به شدت معتقدند بازاریابی هنر باید مرزها و نقاط اشتراک خود را با مبانی عام بازاریابی تجاری بشناسد.
    ایده‌ی اصلی بازاریابی «تطابق میان قابلیت‌های شرکت و خواسته‌های مشتریان به منظور دستیابی به اهداف هر دو طرف مبادله» است. یکی
...
  • از تفاوت‌های بازاریابی متعارف و بازاریابی هنر در این است که بازاریابی متعارف یا تجاری به تقاضای بازار واکنش نشان می‌دهد، در حالی که بازاریابی هنر، تمرکز خود را بیش و پیش از رفتار بازار، بر اثر هنریِ هنرمند قرار می‌دهد. با این وجود، هیچ گونه تضاد اساسی میان تأکید هنر بر «اصالت اثر» و تأکید بازاریابی در «شروع‌کردن از مشتری» وجود ندارد. کتاب استراتژی بازاریابی هنر سعی می‌کند چارچوب مناسبی را برای مدیران سازمان‌ها و مجموعه‌های هنری به منظور تدوین و اجرای برنامه‌ی بازاریابی فراهم کند. فصل اول این کتاب مروری است بر مفهوم هنر، اقتصاد هنر، جایگاه مخاطب و بازیگران اصلی این بازار. فصل دوم به بازبینی چشم‌انداز و مأموریت و بررسی محیط داخلی و خارجی و کاربرد مدل STP در بازار هنر می‌پردازد. در فصل سوم تدوین استراتژی‌های بازاریابی و استراتژی‌های برند، قیمت‌گذاری و ارتباطات در بازار هنر به بحث گذاشته شده است. در فصل چهارم که فصل پایانی است اجرا، ارزیابی و پایش استراتژی‌های بازاریابی به اختصار تشریح شده‌اند. در انتهای کتاب نیز نقشه‌ی راه استراتژی بازاریابی هنر به صورت راهنمایی گام به گام برای تدوین استراتژی بازاریابی هنر آورده شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: مهدی خادمی - شاهین پریخانی ویرایش: -
مترجم: مترجم منیژه شیخ جوادی تعداد صفحات: 150
انتشارات: سیته وزن: 186
شابک: 9786005253771 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهدی خادمی

مهدی خادمی

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی خادمی نویسنده استراتژی بازاریابی هنر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


شاهین پریخانی

شاهین پریخانی

در حال حاضر مطلبی درباره شاهین پریخانی نویسنده استراتژی بازاریابی هنر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم منیژه شیخ جوادی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم منیژه شیخ جوادی مترجم کتاب استراتژی بازاریابی هنر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم منیژه شیخ جوادی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید