بنر بالای صفحه
هیولای خوش قلب
هیولای خوش قلب هیولای خوش قلب

کتاب هیولای خوش قلب

معرفی کتاب هیولای خوش قلب

(2)
کتاب هیولای خوش قلب (دو داستان در یک کتاب)،(گلاسه)، اثر ماکس فلتویس ، با ترجمه پریسا برازنده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات هوپا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(1)
1%
فروش ویژه
(2)
23%
(4)
19%
(2)
31%
فروش ویژه
(1)
20%
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(5)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ماکس فلتویس ویرایش: -
مترجم: پریسا برازنده تعداد صفحات: 64
انتشارات: هوپا وزن: 290
شابک: 9786008025290 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1395

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(گروه سنی:ب(7تا9سال)،تصویرگر:ماکس فلتویس،دو داستان در یک کتاب،برنده ی نشان هانس کریستین اندرسون،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مردم سرزمین کوچک به دنبال کار و زندگی خود بودند و هیچ اتفاق هیجان‌انگیزی نمی‌افتاد تا اینکه هیولایی پیدا شد که از دهانش آتش بیرون می‌آمد. مردم تصمیم گرفتند با قدرت هیولا، دشمن را شکست دهند؛ اما هیولا بیشتر به خوردن علاقه داشت تا آموزش نظامی. سرانجام پروفسور شهر فکر دیگری کرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ماکس فلتویس

ماکس فلتویس

در حال حاضر مطلبی درباره ماکس فلتویس نویسنده هیولای خوش قلب در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پریسا برازنده

در حال حاضر مطلبی درباره پریسا برازنده مترجم کتاب هیولای خوش قلب در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پریسا برازنده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید