درمان اختلال دو قطبی
درمان اختلال دو قطبی

فروش ویژه

کتاب درمان اختلال دو قطبی

معرفی کتاب درمان اختلال دو قطبی

(4)
کتاب درمان اختلال دو قطبی (رویکرد شناختی-رفتاری)،(کتاب کار)، اثر مایکل دبلیو.اتو و دیگران ، با ترجمه میر جواد سیدحسینی - فرناز نوابی فر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 130,000 24%

98,800

130,000 24% 98,800

محصولات مرتبط

(1)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
24%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب درمان اختلال دو قطبی رویکرد شناختی رفتاری اثر مایکل دبلیو اتو و همکاران ترجمه میرجواد سیدحسینی ، فرناز نوابی فر نشر دانژه منتشر شده است 
    کتاب کار "درمان اختلال دو قطبی" در چهار مرحله و 16 فصل تدوین یافته که مرحله ی اول درمان در نه جلسه برنامه ریزی شده است. ترسیم نمودار خلق، تجدید ساختار شناختی، باورهای اصلی و به چالش کشیدن آن ، تهیه پیش نویس قرارداد درمان، و حطاهای دوره شیدایی خفیف، عناوین جلسه یکم تا سیزدهم است.حل مسئله، مهارت های اجتماعی، تن آرامی، کنترل خشم و ارتقای سطح سلامتی، عناوین مراحل سوم و چهارم درمان است.امید است این کتاب مورد مطالعه و استفاده ی روان پزشکان، روان شناسان بالینی، مددکاران اجتماعی و درمانگرانی قرار گیرد که با این طیف از مراجعان کار می کنند.

مشخصات محصول

نویسنده: مایکل دبلیو.اتو و دیگران ویرایش: -
مترجم: میر جواد سیدحسینی - فرناز نوابی فر تعداد صفحات: 160
انتشارات: دانژه وزن: 229
شابک: 9786002501479 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روان پریشی شیدایی و شناخت درمانی به زبان ساده)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مایکل دبلیو.اتو و دیگران

مایکل دبلیو.اتو و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره مایکل دبلیو.اتو و دیگران نویسنده درمان اختلال دو قطبی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

میر جواد سیدحسینی

در حال حاضر مطلبی درباره میر جواد سیدحسینی مترجم کتاب درمان اختلال دو قطبی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

میر جواد سیدحسینی

فرناز نوابی فر

در حال حاضر مطلبی درباره فرناز نوابی فر مترجم کتاب درمان اختلال دو قطبی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرناز نوابی فر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید