بنر بالای صفحه
سایه ملخ نشر سوره مهر
سایه ملخ نشر سوره مهر

فروش ویژه

کتاب سایه ملخ نشر سوره مهر

معرفی کتاب سایه ملخ نشر سوره مهر

(2)
کتاب سایه ملخ، اثر محمدرضا بایرامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 50,000 21%

39,500

50,000 21% 39,500

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(5)
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمدرضا بایرامی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 248
انتشارات: سوره مهر وزن: 230
شابک: 9780644713139 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کتاب برگزیده جشنواره های ادبی هنری عذرا و شهید حبیب غنی پور)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

ـ پیرمرد بی چاره به دنیا جز این ندیده که بیفتد در دنبهٔ گوسفندها یا آن چهار تکه زمین را زیر و رو کند. فکر می کند که زندگی همین است و اگر کسی چوب چوپانی یا شخم را زمین گذاشت زندگی را لنگ گذاشته. برای همین هم چهارچنگولی آن ها را چسبیده. فکر می کند دنیا فقط میان کوه های شفتو و دالپر خلاصه می شود. جای دورتری را نمی تواند ببیند. تقصیر خودش هم نیست. تا چشم باز کرده همین ها را دیده و فکر می کند مهم تر از این ها چیزی وجود ندارد. ولی من نمی توانم خودم را لنگ این زندگی نکبتی بکنم. دمم را که به دم او نبسته اند. نوزده بیست سال عمر کرده ام و هیچی ندیده ام جز این تپه ماهورهای ... خشک و جالیز هندوانه و گوجه و خیار و گوسفندداری و شیردوشی. نمی گذارم عمرم این جوری تلف شود کاری را می کنم که باید بکنم! فرض کن صبح تا شب افتادم دنبال گوسفند و تعداد آن ها را دو برابر کردم چه چیزی عوض می شود؟ آسمان به زمین می آید؟ پدرهایمان جلوی چشممان هستند. به کجا رسیده اند؟ مثلاً همین بابای تو یک عمر جان کنده سختی کشیده یک روز نشده به کام دلش برسد. حالا بعد از آن همه زحمت چه گیرش آمده؟! نابینایی! با ناراحتی گفتم «بابای من کور نشده که تو این جور بخواهی حرف بزنی! چیزی گیرش آمده باشد یا نیامده باشد چه ربطی به ناراحتی اش دارد؟ نکند تو هم مثل بعضی ها فکر می کنی ما از بی پولی است که چشم های بابا را عمل نمی کنیم؟ باورت نمی شود که دکتر گفته باید صبر کنید تا برسد؟!» دوباره چفیه اش را توی آب خیس کرد و پشت گردنش چلاند. ـ آخیش! خنک شدم. آن طرف ها مثل جهنم است. چی چی را برسد؟ مگر محصول است؟ کی این حرف را گفته؟ ـ دکتر. ـ کی؟

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدرضا بایرامی

محمدرضا بایرامی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا بایرامی نویسنده سایه ملخ نشر سوره مهر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید