بنر بالای صفحه
نظریه فراغت اصول و تجربه ها
نظریه فراغت اصول و تجربه ها نظریه فراغت اصول و تجربه ها

کتاب نظریه فراغت اصول و تجربه ها

معرفی کتاب نظریه فراغت اصول و تجربه ها

(4)
کتاب نظریه فراغت:اصول و تجربه ها (انسان شناخت 5)، اثر کریس روجک ، با ترجمه عباس مخبر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات تیسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
11%
(4)
6%
(1)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کریس روجک ویرایش: -
مترجم: عباس مخبر تعداد صفحات: 315
انتشارات: تیسا وزن: 364
شابک: 9786007212431 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1395

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کریس روجک

کریس روجک

در حال حاضر مطلبی درباره کریس روجک نویسنده نظریه فراغت اصول و تجربه ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عباس مخبر

زادۀ نوزدهمین روز از تیر ۱۳۳۲ در سیوند. مخبر چهره‌ای شناخته‌شده در ترجمه و اسطوره‌شناسی در فضای ادبی کشورمان است و تحصیلات آکادمیک خود را در گرایش‌های گوناگون به پایان رسانده.

مخبر پس از دوران دبیرستان، وارد دانشکدۀ نفت شد تا در رشتۀ حسابداری تحصیل کند. پس از آن، فیزیک رشته‌ای بود که به آن جذب شد و درنهایت رشتۀ جامعه‌شناسی را برای ادامۀ مسیر برگزید. تحصیلات تکمیلی او در رشتۀ زبان‌شناسی و در دانشگاه تهران به انجام رسید.

مخبر در زمینه‌های گوناگونی ترجمه و پژوهش کرده است: از ادبیات گرفته تا اقتصاد، علوم اجتماعی و اسطوره‌شناسی.

مخبر پیرامون دلیل تنوع زمینه‌های ترجمه‌های خود می‌گوید: «بخش قابل توجهی از این تنوع، از کنجکاوی‌ام نشأت می‌گیرد. این کنجکاوی هم محدود به من نیست، بلکه در اغلب هم‌نسلان من هم مشاهده می‌شود.

وقتی تازه وارد دانشگاه شده بودم، سالی حدوداً پانصد عنوان کتاب منتشر می‌شد و ما از میان همۀ آن‌ها موفق می‌شدیم حدود ۲۰ تا ۳۰ عنوان را به‌طور کامل بخوانیم آن هم در موضوعات مختلفی همچون جامعه‌شناسی، سیاسی، فرهنگی و…»

مخبر پیش از ورود به کار ترجمه، به تدریس مشغول بود، اما شرایط پس از انقلاب فرهنگی، سبب شد تا او با مرکز نشر دانشگاهی آغاز به همکاری کند.


در شرایطی که دانشگاه‌ها تعطیل شده و جنگ هم آغاز شده بود، مخبر چاره‌ای نداشت جز آنکه سراغ کار ترجمه برود که به گفتۀ خودش، بازخوردهای بسیار مثبتی که از مخاطبان برای ترجمه‌های اولیه‌اش گرفت، سبب شد تا این فعالیت را ادامه دهد.

وزن چیزها، قطره‌های معلق باران، مدل‌های دموکراسی، پرسش‌های زندگی و مقدمه‌ای بر روان‌شناسی نقاشی کودکان از جمله ترجمه‌های عباس مخبر در زمینه‌های گوناگون است.

عباس مخبر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید