درمان فعال سازی رفتاری برای افسردگی
درمان فعال سازی رفتاری برای افسردگی

فروش ویژه

کتاب درمان فعال سازی رفتاری برای افسردگی

معرفی کتاب درمان فعال سازی رفتاری برای افسردگی

(2)
کتاب درمان فعال سازی رفتاری برای افسردگی، اثر کریستوفر مارتل و دیگران ، با ترجمه مهدی زمستانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 90,000 24%

68,400

90,000 24% 68,400

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حاضر شامل نه فصل و چهار ضمیمه است. تحول و توسعه فعال سازی رفتاری و اصول محوری فعال سازی رفتاری در دو فصل اول و دوم و ساختار و سبک درمان،شناسایی عناصر صد افسردگی در فصل های سوم و چهارم توصیف و تبیین می شود، برنامه ریزی و ساختار بندی فعالیت، حل مسائل و مقابله با اجتناب،نقش فکر کردن در رفتار مشکل ساز، برطرف ساختنن مشکلات پیش روی فعال سازی، از جمله عناوین سایر فصول است. جداول و کار برگ هایی برای مراجعان، دفترچه یادداشت و طرح درمان هفتگی، دفترچه طرح پس از درمان و برگ ارجاع برای درمانگران نیز در ضمیمه کتاب ارائه شده است. این اثر همچنان که از عنوان آن پیداست، راهنمای درمانگرانی است که در درمان افسردگی تلاش می کنند. امید است مطالعه کتاب برای روان پزشکان، روان شناسان بالینی و متخصصان بهداشت روان مورد استفاده و مفید باشد.

مشخصات محصول

نویسنده: کریستوفر مارتل و دیگران ویرایش: -
مترجم: مهدی زمستانی تعداد صفحات: 260
انتشارات: دانژه وزن: 299
شابک: 9786002501356 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راهنمای متخصصان بالینی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کریستوفر مارتل و دیگران

کریستوفر مارتل و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره کریستوفر مارتل و دیگران نویسنده درمان فعال سازی رفتاری برای افسردگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهدی زمستانی

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی زمستانی مترجم کتاب درمان فعال سازی رفتاری برای افسردگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهدی زمستانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید