بنر بالای صفحه
عشق مادرانه
عشق مادرانه

کتاب عشق مادرانه

معرفی کتاب عشق مادرانه

(2)
کتاب عشق مادرانه (تاثیر شگرف عشق والد بر عملکرد مغز کودک)، اثر سو گرهارت ، با ترجمه الهام توکلی - فاطمه ترابی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 160,000 19%

129,600

160,000 19% 129,600

محصولات مرتبط

(2)
20%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • "عشق مادرانه" گزارش علمی و مستندی از تاثیر عواطف والدین، به ویژه مادران در شکل گیری و عملکرد مغز کودکان را با زبانی رسا و همه فهم توضیح می دهد. شکل گیری مغز، آثار مخرب کورتیزول، کودک روان نژند، اختلال  استرس پس لز ضربه، تاثیر آسیب های دوران کودکی در زندگی بزرگ سالی، کودکان خشونت دیده، جبران آسیب ها و راه های بهبود آن ها، از جمله عناوینی است که در 12 فصل این کتاب موشکافی می شود. مطالعه ی این اثر علمی و به روز نه تنها برای متخصصان طب کودکان، عصب شناسان و متخصصان تعلیم و تربیت ضروری، بلکه برای والدین نیز بسیار مفید و سودمند خواهد بود.

مشخصات محصول

نویسنده: سو گرهارت ویرایش: -
مترجم: الهام توکلی - فاطمه ترابی تعداد صفحات: 448
انتشارات: دانژه وزن: 507
شابک: 9786002501547 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نوزاد،رشد شخصیت)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سو گرهارت

سو گرهارت

در حال حاضر مطلبی درباره سو گرهارت نویسنده عشق مادرانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

الهام توکلی

در حال حاضر مطلبی درباره الهام توکلی مترجم کتاب عشق مادرانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

الهام توکلی

فاطمه ترابی

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه ترابی مترجم کتاب عشق مادرانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فاطمه ترابی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید