بنر بالای صفحه
آن مرد با باران می آید.
آن مرد با باران می آید.

کتاب آن مرد با باران می آید.

معرفی کتاب آن مرد با باران می آید.

(4)
کتاب آن مرد با باران می آید.، اثر وجیهه سامانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات کتابستان معرفت ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 125,000 19%

101,250

125,000 19% 101,250
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای انقلاب اسلامی و دهه فجر داستان‌های فارسی قرن 14

محصولات مرتبط

(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
1%
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: وجیهه سامانی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 218
انتشارات: کتابستان معرفت وزن: 200
شابک: 9786008460060 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های فارسی،قرن 14)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب محور اصلی رمان، تظاهرات و وقایع ماه‌های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی است. راوی و شخصیت اصلی این داستان بهزاد نوجوانی سیزده‌ساله است. پدر بهزاد میوه‌فروشی محافظه‌کار است که صیانت از خانواده‌اش را در دور نگاه‌داشتن آن‌ها از وقایع اجتماعی و انقلابی می‌داند. بهزاد از اوضاع و احوال این وقایع اجتماعی و انقلابی بیگانه مانده و تقریباً از همه‌چیز بی‌خبر است. بهروز برادر بهزاد، دانشجویی مبارز و انقلابی است. بهروز به‌دلیل اختلاف عقیده‌ای که با پدر خود بر سر فعالیت‌های انقلابی دارد، مرتباً در حال بحث و کشمکش است. بحث‌های بهروز ... با پدرش، بهزاد را به‌فکر فرو می‌برد و ماجرا از اینجا آغاز می¬شود. نویسنده در رمان به خوبی از پس شخصیت‌پردازی-ها برآمده است. مخاطب در بخش¬های مختلف داستان هیجان‌زده می¬شود و به‌دلیل کشش زیاد داستان و قلم روان نویسنده، خواندن داستان را پیوسته ادامه می‌دهد. استفاده و ترویج مقاومت و ایستادگی در قلم وجیهه سامانی مشهود است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

وجیهه سامانی

وجیهه سامانی

در حال حاضر مطلبی درباره وجیهه سامانی نویسنده آن مرد با باران می آید. در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید