بنر بالای صفحه
نحسی ستاره های بخت ما
نحسی ستاره های بخت ما

فروش ویژه

کتاب نحسی ستاره های بخت ما

معرفی کتاب نحسی ستاره های بخت ما

(5)
کتاب نحسی ستاره های بخت ما، اثر جان گرین ، با ترجمه آرمان آیت اللهی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آموت ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 175,000 21%

138,250

175,000 21% 138,250

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(5)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
12%
قیمت قبل
(5)
19%
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب نحسی ستاره های بخت ما اثر جان گرین ترجمه آرمان آیت الهی نشر آموت منتشر شده است 
    ای کاش این کتاب هرگز تمام نمی‌شد. بهترین داستان عاشقانه‌ی دهه‌ی اخیر از هر منظری که نگاه کنیم، این رمان یک شاهکار است. هیزل لنکستر از زندگی هیچ سهمی جز یک بیماری لاعلاج نبوده و اگرچه یک معجزه‌ی درمانی چند سال دیگر برای او زمان خریده است ولی فصل آخر زندگی او هم‌زمان با تشخیص سرطانش نوشته می‌شود. اما با ورود ناگهانی آگوستوس واترز خوش‌تیپ به گروه حمایتی کودکان سرطانی، داستان زندگی هیزل از نو نوشته خواهد شد. جان گرین متولد 24 آگوست 1977 نویسنده، ویراستار، وبلاگ‌نویس،
...
  • تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی است. او در سال 2006 برای اولین رمانش، در جستجوی آلاسکا، برنده‌ی جایزه‌ی ادبی پرینتز شد. ششمین کتاب او، نحسی ستاره‌های بخت ما، از همان هفته‌ی اول انتشارش در ژانویه‌ی 2012، به پر فروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد و همچنین فیلم سینمایی‌ای که در سال 2014 با اقتباس از آن ساخته شد به رتبه‌ی اول باکس آفیس (جدول پرفروش‌ترین فیلم‌ها) رسید و با استقبال بی‌نظیر طرفداران این رمان، در همان هفته اول اکران، 4 برابر کل هزینه‌ی تولید فیلم فروش کرد. جان گرین از نگاه مجله‌ی تایم در سال 2014، جزو 100 چهره‌ی تاثیرگذار جهان بود.

مشخصات محصول

نویسنده: جان گرین ویرایش: -
مترجم: آرمان آیت اللهی تعداد صفحات: 320
انتشارات: آموت وزن: 285
شابک: 9786003840072 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای نوجوانان انگلیسی،قرن 20م،پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز،ژورنال وال استریت،کتاب سال مجله تایم،بهترین داستان عاشقانه دهه اخیر)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان گرین

جان گرین

در حال حاضر مطلبی درباره جان گرین نویسنده نحسی ستاره های بخت ما در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آرمان آیت اللهی

در حال حاضر مطلبی درباره آرمان آیت اللهی مترجم کتاب نحسی ستاره های بخت ما در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آرمان آیت اللهی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید