دایره المعارف محیط زیست و زندگی
دایره المعارف محیط زیست و زندگی

قیمت قبل

کتاب دایره المعارف محیط زیست و زندگی

معرفی کتاب دایره المعارف محیط زیست و زندگی

(2)
کتاب دایره المعارف محیط زیست و زندگی (گلاسه)، اثر مهدی ضرغامیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات مهتاب - محراب قلم ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 3,300 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 200,000

100,000

  100,000

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
3%
(4)
قیمت قبل
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
3%
(3)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مهدی ضرغامیان ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 96
انتشارات: مهتاب - محراب قلم وزن: 450
شابک: 9786004131186 تیراژ: 3300
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1395

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(گروه سنی:ج،د(10تا14سال)،تصویرگر:رودابه خائف،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

محیط زیست به توجه و نگهداری ویژه نیازدارد، درحالی که انسان‌ها ناخواسته در حال نابودی آن هستند. نویسندۀ کتاب حاضر معتقد است کودکان و نوجوانان بهترین افرادی هستند که می‌توانند این خطر را دور کنند. به همین منظور در کتاب خود می‌کوشد مخاطب نوجوان را با معنا و مفهوم محیط زیست، رابطۀ انسان با آن، چهره‌های محیط زیست، عوامل نابودی آن، و همچنین دوستان محیط زیست (کودکان و نوجوانان) آشنا کند تا آنان را برای فرداهای کشور و سازندگی آن تربیت کرده باشد. مطالب کتاب با تصویرها همراه شده‌اند و خسته ‌کننده و یکنواخت نیستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهدی ضرغامیان

مهدی ضرغامیان

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی ضرغامیان نویسنده دایره المعارف محیط زیست و زندگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید