بنر بالای صفحه
دختری در قطار نشر حوض نقره
دختری در قطار نشر حوض نقره دختری در قطار نشر حوض نقره

فروش ویژه

کتاب دختری در قطار نشر حوض نقره

معرفی کتاب دختری در قطار نشر حوض نقره

(4)
کتاب دختری در قطار، اثر پائولا هاوکینز ، با ترجمه نیلوفر امن زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات حوض نقره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 245,000 26%

181,300

245,000 26% 181,300

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
16%
فروش ویژه
(5)
19%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: پائولا هاوکینز ویرایش: -
مترجم: نیلوفر امن زاده تعداد صفحات: 356
انتشارات: حوض نقره وزن: 344
شابک: 9786001943553 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای انگلیسی،قرن 20م،کتاب پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پائولا هاوکینز

پائولا هاوکینز

زاده‌ی اوت ۱۹۷۲، در هراره زیمباوه. هاوکینز، که تابعیت بریتانیا را دارد، با رمان «دختری در قطار» در سطح جهانی شناخته شد. پدرِ هاوکینز در رشته‌ی اقتصاد تدریس می‌کرد و برای روزنامه‌ها نیز مقالات اقتصادی می‌نوشت. پائولا هفده ساله بود که راهی شهر لندن شد و در دانشگاه آکسفورد به تحصیل سیاست، اقتصاد و فلسفه پرداخت. او بعدها در قالب همکاری با نشریه تایمز، به کار ژورنالیستی و تحلیل مقولات مالی اقدام و سپس با تعدادی از ناشران همکاری کرد. در همان مقاطع زمانی بود که کتابی با سرفصل‌ها و پیشنهادهای مالی برای زنان و با عنوان «الهه‌ی پول» نوشت.

تلاش‌های بعدی هاوکینز داستان‌هایی بود که عموماً مضامینی احساسی و رگه‌هایی از طنز خام داشتند و هیچ‌کدام موفقیتی برای این نویسنده رقم نزدند تا اینکه تصمیم گرفت اثری پخته‌تر و منطبق با استانداردهای جدی‌تری بنویسد. «دختری در قطار» محصول همین تلاش بود که در سال ۲۰۱۵ پرفروش‌ترین کتاب سال شد. هاوکینز شش‌ماه تمام برای نوشتن این رمان وقت گذاشت؛ اقدامی که او را در تنگنای مالی قرار داد؛ ولی توفیق خیره‌کننده‌ی کتاب، سختی‌های نگارشش را به دست فراموشی سپرد.

پائولا هاوکینز این روزها در جنوب لندن زندگی می‌کند و ادبیات همچنان دغدغه‌ی مشتاقانه‌ی اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نیلوفر امن زاده

در حال حاضر مطلبی درباره نیلوفر امن زاده مترجم کتاب دختری در قطار نشر حوض نقره در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نیلوفر امن زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید