بنر بالای صفحه
آقای نویسنده و همکارش
آقای نویسنده و همکارش

فروش ویژه

کتاب آقای نویسنده و همکارش

معرفی کتاب آقای نویسنده و همکارش

(2)
کتاب آقای نویسنده و همکارش (تئاتر و تاریخ 7)، اثر جان هاج ، با ترجمه نازنین دیهیمی - مهدی نوری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ماهی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 115,000 21%

90,850

115,000 21% 90,850
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

نمایشنامه انگلیسی قرن 21م

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
19%
(2)
قیمت قبل
(5)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(4)
1%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جان هاج ویرایش: -
مترجم: نازنین دیهیمی - مهدی نوری تعداد صفحات: 136
انتشارات: ماهی وزن: 159
شابک: 9789642092765 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نمایشنامه های انگلیسی،قرن 21م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب نويسنده در اين نمايش‌نامه روايتي «سورئال فانتزي» از روابط دو شخصيت تاريخي به دست مي‌دهد؛ «ميخائيل بولگاکوف»، نويسنده‌ بزرگ روس، و «ايوسيف استالين»، ديکتاتور اتحاد جماهير شوروي. داستان در سال‌هاي وحشت استاليني، حدود سال‌هاي ۱۹۳۸ تا ۱۹۴۰، در مسکو مي‌گذرد. شبي زنگ تلفن‌خانه‌ «بولگاکوف» به صدا درمي‌آيد و مردي از آن‌سوي خط مأموريتي ويژه به او مي‌دهد. بولگاکوف مأمور مي‌شود به مناسبت شصتمين سال تولد استالين نمايش‌نامه‌اي درباره‌ي سال‌هاي جواني او بنويسد. آقاي نويسنده و همکارش داستان همکاري نافرجام و اندوه‌بار استالين ... و بولگاکوف است، داستان رابطه‌ي روشنفکر و قدرت.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان هاج

جان هاج

در حال حاضر مطلبی درباره جان هاج نویسنده آقای نویسنده و همکارش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نازنین دیهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره نازنین دیهیمی مترجم کتاب آقای نویسنده و همکارش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نازنین دیهیمی

مهدی نوری

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی نوری مترجم کتاب آقای نویسنده و همکارش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهدی نوری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید