بنر بالای صفحه
دی وی دی و سی دی مسیر میلیاردی شدن  یک انتخاب
دی وی دی و سی دی مسیر میلیاردی شدن  یک انتخاب دی وی دی و سی دی مسیر میلیاردی شدن  یک انتخاب

کتاب دی وی دی و سی دی مسیر میلیاردی شدن یک انتخاب

معرفی کتاب دی وی دی و سی دی مسیر میلیاردی شدن یک انتخاب

(2)
کتاب دی وی دی و سی دی مسیر میلیاردی شدن: یک انتخاب (ثروتمندان خودساخته)، اثر دارن هاردی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نگاه نوین ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
10%
(4)
1%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
1%
(4)
1%
(5)
1%
فروش ویژه
(5)
1%
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: دارن هاردی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات:
انتشارات: نگاه نوین وزن: 99
شابک: 8114630578142 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(حاوی 1حلقه دی وی دی و 1حلقه سی دی،دوبله فارسی،باقاب)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دارن هاردی

دارن هاردی

زاده نخستین روز فوریه ۱۹۷۱ در امریکا. هاردی را می‌توان از شناخته‌شده‌ترین سخنرانان و مشاوران بحث موفقیت در کسب‌وکار، در سطح جهانی دانست. او که پیش‌تر مجله‌ای با نام «موفقیت» را نیز منتشر و مدیریت می‌کرد در سن‌دیگویِ ایالات متحده ساکن است.

زندگی دارن هاردی، از همان سال نخست، با فرازونشیب همراه بود. وقتی یک ساله بود، پدرومادرش از هم جدا شدند و مادرش حاضر نشد سرپرستی او را بپذیرد! بنابراین ‌ دارن هاردی در کنار پدرش رشد کرد و پرورش یافت. بیزاری از مدرسه، از جمله خصایص هارل هارتلی در طی سال‌های زندگی‌اش بوده است.

فقط ۱۸ سال داشت که کسب‌وکار شخصی خودش را راه‌اندازی کرد و در ۲۷ سالگی بدل به یک میلیونر شد. مدیریت سه شبکه تلویزیونی با مباحث پیرامون موفقیت و همچنین ناشر مدیا ساکسس بودن بخشی دیگری از فعالیت‌های او در زمینه نوآوری و خلاقیت در کسب‌وکار است.

او زمانی برای شبکه‌ی TSTN با چهره‌های موفقی چون استیو جابز، ایلان ماسک، بیل گیتس و مارک زاکربرگ گفت‌وگو و مصاحبه کرده است، گفت‌وگوهایی که اطلاعات بسیاری درباره شیوه و روش این افراد به دست می‌دهند.

دارن هاردی در قالب کتاب‌ها و سخنانش قطار وحشتی را برای کارآفرینان ترسیم می‌کند و پیچ‌وخم‌های لرزه‌آورش را معرفی می‌کند، همان اصول و مهارت‌های زندگی در این دوران تازه است که مثل قطار وحشت، بالا و پایین‌های عجیب و غریبی دارد و گاهی به آنجا می‌رسد که فراتر از ترس می‌رود و می‌شود آنچه نباید بشود. منتها این قطار وحشت مثل قطار وحشت شهربازی‌ها نیست که بتوان نادیده‌اش گرفت و از کنارش به‌آرامی رد شد و رفت. این قطار وحشت، همان زندگی در دوران جدید است که دیر یا زود، ما را مسافر خود می‌کند و اسیر پیچ‌وخم‌هایش.

کتاب‌های هاردی، راهنمایی مناسب در زندگی حرفه‌ای و کسب‌وکار است.

اثر مرکب، قطار سرعت به سوی ثروت، قطار کارآفرینی، مرد واقعی، سفر هیجان‌انگیز ترن هوایی کارآفرینان و دیوانگان ثروت‌ساز از جمله آثار ترجمه‌شده‌ی دارن هاردی به زبان فارسی است.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید