بنر بالای صفحه
تله شادمانی قطع رحلی
تله شادمانی قطع رحلی تله شادمانی قطع رحلی

قیمت قبل

کتاب تله شادمانی قطع رحلی

معرفی کتاب تله شادمانی قطع رحلی

(2)
کتاب تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن)، اثر راس هریس - بیو آیزبت ، با ترجمه علی صاحبی - مهدی اسکندری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سایه سخن ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 236,000
قیمت ایده بوک: 216,000 11%

193,520

216,000 11% 193,520

محصولات مرتبط

(6)
قیمت قبل
(4)
31%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه
(4)
16%
فروش ویژه
(2)
16%
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: راس هریس - بیو آیزبت ویرایش: -
مترجم: علی صاحبی - مهدی اسکندری تعداد صفحات: 196
انتشارات: سایه سخن وزن: 440
شابک: 9786007152218 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب بر پایه‌ی رویکرد درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد نوشته شده است که روش‌های بدیعی درباره‌ی مسئله‌ی شادمانی و رضایتمندی از زندگی بیان می‌کند.

اگر در انتظار یک زندگی مطلوب هستید، دلیلی برای صبر کردن وجود ندارد. این انتظار باید به انتها برسد. اکثر انسان‌ها اسیر تصورات ذهن خود هستند؛ اما در حقیقت این قفس ذهن، نرده‌ای برای جلوگیری از خروج شما ندارد و اگر بخواهید می‌توانید از این بند رها شوید.

کتاب دکتر راس هریس افق‌هایی روشن برای رهایی از این زندان و به دست آوردن زندگی شادمان به ما نشان می‌دهد.

کتاب خوبی دارید؛ از این سفر لذت ببرید.

دکتر مندی ... دیکنز روان‌شناس و موسس مرکز سلامت زنان جین هیلز در مورد این کتاب می‌گوید: بعد از خواندن کتاب دکتر راس هریس، پیدا کردن معنا در زندگی کار مشکلی نخواهد بود.
کتاب تله‌ی شادمانی سفرنامه‌ای است که با راهبردهای کارآمد و ایده‌های منطقی می‌تواند برطرف شدن نگرانی، اضطراب و یاس را به خوبی تضمین کند. به عنوان روانشناسی که با چنین افرادی برخورد دارم، معرفی این کتاب را به مراجعان بسیار مفید می‌دانم.

راهبردهای این کتاب را در زندگی خودم به کار بستم و جالب اینجاست که واقعا به جواب‌های مطلوبی دست یافتم.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

تا به حال یکی از آن فیلم‌های وسترن غرب وحشی را دیده‌اید که آدم بد داستان در باتلاق گیر می‌افتد و هرچه تلاش می‌کند از آن خارج شود، بیش‌تر و سریع‌تر در باتلاق فرو می‌رود؟

تا به حال در باتلاق به توده‌ای گِل افتاده‌اید؟

در چنین حالتی تقلا کردن بدترین کاری است که می‌توانید انجام دهید، زیرا با این کار بیش‌تر فرو می‌روید. فقط باید روی سطح لجن بخوابید، آرام بمانید و سعی کنید خود را روی آن شناور نگه دارید.

انجام چنین رفتاری به حضور ذهن کافی در لحظه‌ی رخداد نیاز دارد، زیرا غریزه به شما می‌گوید تقلا کنید، اما در واقع هر چه بیش‌تر تقلا کنید، وضعیت ... بدتری را تجربه خواهید کرد.

این اصل درباره‌ی احساسات سخت نیز صادق است: هرچه بیش‌تر با آن‌ها دست به گریبان شویم، مشکلات بیش‌تری برای خود ایجاد خواهیم کرد. اما ممکن است بپرسید: چرا باید چنین باشد؟ خوب، فرض کنید پشت ذهن ما کلیدی قرار دارد، آن را کلید تقلا بنامیم.

زمانی که این کلید روشن است، یعنی می‌خواهیم در مقابل درد جسمانی یا هیجانی که سر راه ما قرار گرفته است، مبارزه کنیم؛ هر ناراحتی را که تجربه می‌کنیم، به صورت یک مشکل می‌بینیم و سخت تلاش تلاش می‌کنیم از شر آن خلاص شویم یا اجتناب کنیم.

فرض کنید هیجانی که روی می‌دهد اضطراب باشد. چنانچه کلید تقلا روشن باشد، آن گاه داشتن احساس اضطراب پذیرفتنی نخواهد بود. در نتیجه از دست اضطراب خود خشمگین می‌شویم: ذهنم چطور جرئت می‌کند وادارم کند این احساس را داشته باشم! یا از اضطراب خود دچار اضطراب بیش‌تر می‌شویم: اضطراب داشتن برای حال من خوب نیست و ذهن من این موضوع را می‌داند! با این حال نمی‌دانم چرا دوباره با آن را تجربه کنم! چه بر سر بدن من آمده است؟! یا به خاطر داشتن احساس اضطراب دچار احساس گناه می‌شویم: من نباید به خودم اجازه دهم این گونه تحت تاثیر اضطراب قرار گیرم! یا حتا ممکن است ترکیبی از تمام این احساسات را در آن واحد تجربه کنیم.

آنچه در بین این احساسات ثانویه مشترک است چنین است: همه‌ی آن‌ها ناخوشایند، انرژی‌بر و بی فایده‌اند؛ پس ممکن است ما را دچار عصبانیت، دلواپسی یا افسردگی کنند! چرخه‌ی معیوب را مشاهده کردید؟

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

راس هریس

راس هریس

در حال حاضر مطلبی درباره راس هریس نویسنده تله شادمانی قطع رحلی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


بیو آیزبت

بیو آیزبت

در حال حاضر مطلبی درباره بیو آیزبت نویسنده تله شادمانی قطع رحلی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علی صاحبی

در حال حاضر مطلبی درباره علی صاحبی مترجم کتاب تله شادمانی قطع رحلی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی صاحبی

مهدی اسکندری

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی اسکندری مترجم کتاب تله شادمانی قطع رحلی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهدی اسکندری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید