101 بازی مهارت های زندگی
101 بازی مهارت های زندگی

فروش ویژه

کتاب 101 بازی مهارت های زندگی

معرفی کتاب 101 بازی مهارت های زندگی

(2)
کتاب 101 بازی مهارت های زندگی، اثر برنی بیدگروبر ، با ترجمه منوچهر اکبرلو ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات صابرین ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 145,000 26%

107,300

145,000 26% 107,300

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • در كتاب" 101بازي مهارت هاي زندگي" چگونه به كودكان خود بردباري، خودآگاهي و مسؤليت‌پذيري را مي‌آموزيد؟ چطور مي توانيد به آنها كمك كنيد تا ترس، بدگماني و پرخاشگري را كنترل كنند؟ بازي هاي گروهي مي تواند راهي ايده آل براي توسعه مهارت هاي اجتماعي و عاطفي كودكان همراه با خلاقيت و لذت باشد

مشخصات محصول

نویسنده: برنی بیدگروبر ویرایش: -
مترجم: منوچهر اکبرلو تعداد صفحات: 181
انتشارات: صابرین وزن: 142
شابک: 9789642785995 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مناسب برای کودکان 6تا12سال،گروه سنی:ب،ج،مهارتهای اجتماعی،راهنمای آموزشی،فعالیتهای فوق برنامه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

بازی گروهی راهی است ایده‌ال برای توسعۀ مهارت‌های اجتماعی و عاطفی کودکان همراه با خلاقیت و لذت. در این کتاب 101 بازی و فعالیت با موضوع مهارت‌های زندگی عرضه شده‌است تا مهارت‌های پایۀ کودک را برای خودآگاهی و همراهی با دیگران توسعه دهد. باز‌ها مخصوص بچه‌های 6 تا 12 ساله هستند و به سه دستۀ «بازیهای من، بازی‌های شما و بازی‌های ما» تقسیم شده‌اند. در هر بازی، اهداف و روش‌بازی ذکر شده‌اند و نکات لازم و پیشنهادها نیز آمده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

برنی بیدگروبر

برنی بیدگروبر

در حال حاضر مطلبی درباره برنی بیدگروبر نویسنده 101 بازی مهارت های زندگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

منوچهر اکبرلو

در حال حاضر مطلبی درباره منوچهر اکبرلو مترجم کتاب 101 بازی مهارت های زندگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

منوچهر اکبرلو

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید