بنر بالای صفحه
کتاب های دامیز آموزش زبان فرانسه
کتاب های دامیز آموزش زبان فرانسه کتاب های دامیز آموزش زبان فرانسه

فروش ویژه

کتاب های دامیز آموزش زبان فرانسه

معرفی کتاب های دامیز آموزش زبان فرانسه

(2)
کتاب های دامیز (آموزش زبان فرانسه)، اثر دودی کاترین اشمیت و دیگران ، با ترجمه شادی حسن پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 450,000 21%

355,500

450,000 21% 355,500

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
3%
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: دودی کاترین اشمیت و دیگران ویرایش: -
مترجم: شادی حسن پور تعداد صفحات: 408
انتشارات: آوند دانش وزن: 600
شابک: 9786008668060 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(دستور زبان فرانسه،زبان فرانسه گفتاری)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دودی کاترین اشمیت و دیگران

دودی کاترین اشمیت و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره دودی کاترین اشمیت و دیگران نویسنده کتاب های دامیز آموزش زبان فرانسه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شادی حسن پور

در حال حاضر مطلبی درباره شادی حسن پور مترجم کتاب کتاب های دامیز آموزش زبان فرانسه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شادی حسن پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید