بنر بالای صفحه
آیین دف نوازی کتاب دوم
آیین دف نوازی کتاب دوم آیین دف نوازی کتاب دوم

فروش ویژه

کتاب آیین دف نوازی کتاب دوم

معرفی کتاب آیین دف نوازی کتاب دوم

(4)
کتاب آیین دف نوازی (کتاب دوم)، اثر مهرداد کریم خاوری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 30,000 26%

22,200

30,000 26% 22,200

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(2)
6%
(4)
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
6%
(1)
6%
(1)
6%

مشخصات محصول

نویسنده: مهرداد کریم خاوری ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 149
انتشارات: سوره مهر وزن: 306
شابک: 9790241451471 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب آیین دف نوازی اثر مهرداد کریم خاوری -/جلد دوم


کتاب «آیین دف‌نوازی -/جلد دوم» اثر «مهرداد کریم خاوری» است. این کتاب به ارائه و بررسی شیوه‌های نوین دف‌نوازی می‌پردازد و بر ریتم‌های سفری و دائمی کند و تند متمرکز می‌شود.‌ »مختصری در تاریخچه دف و دف‌نوازی»، «مطالبی در مورد ریتم‌های دف»، «صورت باطنی دف»، «دست بسته یا تم»، «دست باز یا تق»، «نوازندگی به شیوه خانقاهی»، «نوازندگی به شیوه ارکستر» و… عنوان‌هایی هستند که در این مجموعه به چشم می‌خورند. خاوری درباره‌ی این اثر گفته است:‌ »پس از گذشت بیش از سه دهه نوازندگی و آموزش ساز دف برخود ... لازم دیدم که گوشه‌ای از تجربیاتم را در این زمینه به رشته‌ی تحریر در آورده و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهم. در این کتاب نه‌تنها به ارائه‌ی شیوه‌های نوین و امروزی دف‌نوازی نپرداختم، بلکه در تلاش بوده‌ام تا آیین نوازندگی این ساز را که سالیان درازی است در بین اکثر نوازندگان مهجور مانده است مجددا احیا نمایم، در ضمن تصور می‌کنم که شیوه‌های سنتی و خانقاهی که در تکایا همراه با ذکر نواخته می‌شود می‌بایست به صورت ضابطه‌مند و کلاسیک درآید.»‌ در توضیحات پشت/جلد کتاب آمده است: «موسیقی، به‌عنوان پدیده‌ای که موجب آرامش و کاهش تنش آدمی است، زمینه‌ای به قدمت پیدایش آدمیان دارد و ساز «دف» نیز، اگرچه زبان و کلامی ندارد، همیشه آرام‌بخش روان آدمی و نشاط‌بخش وی بوده است. دف‌نواز دل را به‌دست می‌گیرد و به دف می‌کوبد و بر جان دوست می‌نشاند» این کتاب را انتشارات «سوره مهر»‌ منتشر کرده است.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهرداد کریم خاوری

مهرداد کریم خاوری

در حال حاضر مطلبی درباره مهرداد کریم خاوری نویسنده آیین دف نوازی کتاب دوم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید