بنر بالای صفحه
زبان حال
زبان حال

کتاب زبان حال

معرفی کتاب زبان حال

(2)
کتاب زبان حال (فرهنگ عام واژه های معتادان)، اثر سعید نوروزی جوینانی ، با ترجمه مترجم کیان فروزش ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 130,000 17%

108,420

130,000 17% 108,420
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

اعتیاد و ترک اعتیاد

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • خرده فرهنگ «جمعیت‌های پنهان» نظیر معتادان و تن‌فروشان، متشکل از روابط اجتماعی و اصطلاحات خاصی است که بیشترین نمود آن در گفتار آن‌هاست.
    این کتاب به بررسی اصطلاحات یا «عام‌واژه»‌های (slangs) معتادان پرداخته است. با شناسایی این «عام‌واژه»‌ها کشف روابط درون گروهی معتادان و هم‌چنین فرایندهای درون ‌ذهنیشان میسر می‌شود. از طرف دیگر کاربندی مداخلات فرهنگی، اجتماعی، درمانی و پیشگیرانه برای معتادان مستلزم آشنایی با این خرده فرهنگ است که «عام‌واژه»ها از مهم‌ترین عناصر آن است. در این کتاب ضمن معرفی اصطلاحات معتادان و معانی آن‌ها، کاربرد این اصطلاحات
...
  • در قالب داستان‌هایی کوتاه و برگرفته از زندگی واقعی معتادان بیان شده است. از یک طرف پژوهشگران و بالینگران فعال در حیطه اعتیاد و از طرف دیگر زبان‌‌شناسان، واژه‌گزینان، دستوردانان و متخصصین صرف از مطالعه این کتاب بی‌نیاز نیستند. مخاطبان این فرهنگ کسانی هستند که به نوعی با اعتیاد و معتادان سر و کار دارند. علاوه بر آنان اهل لغت از جمله واژه‌گزینان و دستوردانان و متخصصان صرف و زبان‌شناسان از مطالعه کتاب سود خواهند برد.

مشخصات محصول

نویسنده: سعید نوروزی جوینانی ویرایش: -
مترجم: مترجم کیان فروزش تعداد صفحات: 264
انتشارات: دانژه وزن: 310
شابک: 9786002501516 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مواد مخدر،اصلاح ها و تعبیرها)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سعید نوروزی جوینانی

سعید نوروزی جوینانی

در حال حاضر مطلبی درباره سعید نوروزی جوینانی نویسنده زبان حال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم کیان فروزش

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم کیان فروزش مترجم کتاب زبان حال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم کیان فروزش

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید