بنر بالای صفحه
جرات داشته باش نشر فنی ایران
جرات داشته باش نشر فنی ایران جرات داشته باش نشر فنی ایران

فروش ویژه

کتاب جرات داشته باش نشر فنی ایران

معرفی کتاب جرات داشته باش نشر فنی ایران

(2)
کتاب جرات داشته باش! (گلاسه)، اثر شری جی ماینرز ، با ترجمه رویا رضوانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات فنی ایران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 79,000 26%

58,460

79,000 26% 58,460

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
23%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: شری جی ماینرز ویرایش: -
مترجم: رویا رضوانی تعداد صفحات: 36
انتشارات: فنی ایران وزن: 150
شابک: 9789643897277 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(اعتماد به نفس در کودکان،گروه سنی:ب،ج(7تا11سال)،تصویرگر:الیزابت آلن،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

جرئت‌داشتن روی شکل‌گیری دیگر ویژگی‌های شخصیتی فرد نیز اثر می‌گذارد. این کتاب، از مجموعه کتاب‌های «مهارت‌های زندگی»، می‌کوشد به کودک بیاموزد چگونه اعتماد‌به‌نفس و شهامت داشته‌باشد. در متن کتاب، خلاصه‌ و نمونه‌ای از مهارت‌هایی که به تقویت شهامت کمک‌می‌کنند آمده‌اند تا مخاطب را در داشتن اعتماد به ‌نفس تقویت و راهنمایی کنند. در صفحه‌های پایانی کتاب راه‌هایی برای تقویت نظرات مطرح‌شده در کتاب به بزرگ‌ترها گفته‌ شده‌است تا در حین خواندن کتاب کودکان خود را همراهی کنند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شری جی ماینرز

شری جی ماینرز

در حال حاضر مطلبی درباره شری جی ماینرز نویسنده جرات داشته باش نشر فنی ایران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

رویا رضوانی

در حال حاضر مطلبی درباره رویا رضوانی مترجم کتاب جرات داشته باش نشر فنی ایران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رویا رضوانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید