رونالدو ظهور یک برنده
رونالدو ظهور یک برنده

فروش ویژه

کتاب رونالدو ظهور یک برنده

معرفی کتاب رونالدو ظهور یک برنده

(4)
کتاب رونالدو:ظهور یک برنده، اثر مایکل پارت ، با ترجمه ماشااله صفری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات گلگشت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 95,000 25%

71,630

95,000 25% 71,630

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(2)
3%
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب رونالدو ظهور یک برنده نشر گلگشت نویسنده صفری منتشر شد
    زندگی‌نامه‌های مجموعه قهرمان نوجوان کارهای کوتاه و عموما 100 صفحه‌ای هستند که بیشتر تمرکز روی کودکی قهرمانان ورزشی، به خصوص فوتبالیست‌های روز دارند. این کتاب‌ها که توسط دو نویسنده‌ی خوب، یعنی مایکل پارت و مت اولدفیلد نوشته شده‌اند، نثری ساده و ادبیاتی خوانا دارند که می‌تواند هر کسی را مجذوب قصه کند. این قصه‌ها با نگرشی متفاوت نسبت به زندگی‌نامه‌های عادی شکل می‌گیرند؛ آنها کودکی افسانه‌های دنیای ورزش امروز را تا زمانی که به قهرمانی می‌رسند، تحلیل می‌کنند. قصه‌ی گرت بیل شاید زیادی ساده باشد، یا داستانِ هری کین به نظر خیلی پیچیده نرسد، اما درکِ عمق تلاش و خواستن این کودکان است که آنها را به قهرمانانی جهانی تبدیل می‌کند. مایکل پارت دقیقا سراغ همین موضوع رفته و در هر قهرمان، عنصرِ پیروزی را می‌جوید. در رونالدو به اراده می‌رسد، در مِسی به خانواده و باور آنها، در نیمار به اعتقادات الهی دست پیدا می‌کند. لزوما این کتاب‌ها فقط برای نوجوانان نیستند، چون علاوه بر ساده‌خوان و جذاب بودن، در نهایت روایتگر قصه‌های واقعی این قهرمانانند. طی سال‌ها کار ما، کودکان زیادی بوده‌اند که توسط همین کتاب‌ها رو به ادبیات و کتابخوانی آورده و مسیری تازه جلوی پایشان گذاشته شده است.
    فوتبال امری پویاست، همیشه ادامه دارد؛ قهرمان‌های قدیمی بازنشسته شده و افراد جدید جایشان را می‌گیرند، پس این مجموعه هم مدام در حال بیشتر شدن خواهد بود، ما حداقل سالی چند عنوان از آنها را به چاپ خواهیم رساند

مشخصات محصول

نویسنده: مایکل پارت ویرایش: -
مترجم: ماشااله صفری تعداد صفحات: 104
انتشارات: گلگشت وزن: 149
شابک: 9789645948755 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

زندگی‌نامه‌ ستاره‌ پرتغالی دنیای فوتبال؛ کریستیانو رونالدو. سر الکس فرگوسن گفت: «به یک شماره احتیاج داری کریس.» کریستیانو گفت: «اوه، شماره. شماره‌ پیراهن، اشکالی نداره اگر ۲۸ باشه؟ شماره‌ پیراهنم در اسپورتینگ.» سر الکس لبخندی زد: «شماره کمتری برای تو در نظر داریم.» و پیراهن قرمزی از روی میزش برداشت و به طرف کریستیانو انداخت. کریستیانو آن را گرفت و نگاه کرد. نامش با حروف درشت سفید پشت پیراهن حک شده بود، شماره‌ ۷٫ همان شماره‌ ۷ افسانه‌ای منچستر.

وقتی به رئال مادرید پیوست، همه‌ مردم با پیراهن سفید باشگاه رئال مادرید به استقبالش آمدند. یکی از بهترین بازیکنان دنیا بالاخره به تیم آن‌ها می‌آمد. آرم معروف رئال مادرید روی پیراهنی که جلوی کمد آویزان بود خودنمایی می‌کرد، نامش و شماره ۹ پشت آن حک شده بود.

چقدر برای این لحظه رؤیاپردازی کرده بود؟ لحظه‌ای نبود که آرزوی پوشیدن پیراهن رئال مادرید را نداشته باشد. کوچک که بود، همیشه می‌گفت دوست دارد برای مادرید بازی کند و همیشه همه جواب می‌دادند: کی دوست نداره؟
به اطراف نگاه کرد. به برنابئو. بالاخره اینجا بود، لبخندی روی صورتش نمایان شد، کریستیانو چشمانش را بست و نفس عمیق دیگری کشید. نام او را که در ورزشگاه اعلام می‌کردند باید وارد زمین می‌شد و به سمت سِن حرکت می‌کرد. این تمام کاری بود که باید انجام می‌داد: از پله‌ها بالا برود و چیزی را که می‌خواست بگوید. با چند نفری دست بدهد و عکس بیندازد. به دوربین‌ها عادت داشت، اما این‌بار فرق می‌کرد. این‌بار رؤیای زندگی‌اش تحقق یافته بود.

او فقط یک پسر بچه فقیر بود که همه‌چیز را درباره فوتبال، در خیابان‌های مدیرا آموخته بود. چطور به اینجا رسیده بود؟ چطور به بالاترین سطح فوتبال جهان رسیده بود؟ چشمانش را بست و جزیره‌ دوران کودکی‌اش را تجسم کرد: خیابان‌های فرسوده، زاغه‌ها و زمین‌های فوتبال. حس کودکی‌اش به سراغش آمده بود. اولین خاطراتش در کلیسایی بود که لباس آبی و سفید بر تن داشت.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

ماریا دوس سانتوس، معلم کریستیانو، گچی از سبد پایین تخته برداشت و درس را شروع کرد. صندلی کریستیانو رونالدو دوباره خالی بود. معلم روی تخته کلماتی می‌نوشت. صدایی در کلاس آمد و چندتا از بچه‌ها به‌آرامی خندیدند. معلم رو به کلاس برگشت و کریستیانو را دید که روی صندلی‌اش نشسته است. دستانش را روی میز گذاشته بود و با موهایی خیس به او خیره شده بود.

معلم گفت: «خوبه که بالاخره افتخار دادید آقای آویرو!»

کریستیانو گفت: «ممنون خانم دوس سانتوس.» صدای خنده‌ ریزی در کلاس پیچید و کریستیانو چشمکی به معلم زد. چشمک عصبانیت معلم را از بین برد، پای تخته برگشت و شروع به نوشتن کرد. بعد دوباره سریع به سمت کلاس برگشت، کریستیانو دقیقاً همان‌طور نشسته بود، این بار لبخندی زد. معلم خنده‌اش را خورد و به نوشتن روی تخته ادامه داد. اگر شاگرد دیگری بود،‌ او را برای تنبیه به دفتر مدرسه می‌فرستاد. اما در مورد زندگی کریستیانو می‌دانست: فقیر با پدری دائم‌الخمر، جای خوشحالی بود که به مدرسه می‌آمد، حتی با وجود اینکه به تنها چیزی که فکر می‌کرد فوتبال بود.

وقت ناهار، بچه‌ها روی محوطه چمن حیاط نشسته بودند و غذا می‌خوردند. کریستیانو چیزی برای خوردن نداشت، اما خودش را عادت داده بود تا ناهار نخورد و به جای آن تمرین کند. توپی در کار نبود، پس از جوراب‌هایش استفاده می‌کرد و در زمانی که تمام بچه‌ها در حال خوردن ساندویچ و میوه بودند، با توپ جورابی روپایی می‌زد.

گلندا، یکی از همکلاسی‌های کریستیانو درحالی‌که نصفه سیبی به او تعارف می‌کرد گفت: «در مورد چیز دیگه‌ای فکر می‌کنی کریستیانو؟»

کریستیانو گفت: «نه.» به روپایی زدن ادامه داد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مایکل پارت

مایکل پارت

در حال حاضر مطلبی درباره مایکل پارت نویسنده رونالدو ظهور یک برنده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ماشااله صفری

در حال حاضر مطلبی درباره ماشااله صفری مترجم کتاب رونالدو ظهور یک برنده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ماشااله صفری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید