بنر بالای صفحه
خانواده ثروتمند
خانواده ثروتمند

کتاب خانواده ثروتمند

معرفی کتاب خانواده ثروتمند

(2)
کتاب خانواده ثروتمند، اثر دیو رمزی - ریچل کروز ، با ترجمه لیلا وطن دوست ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات تغییر نگرش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • در این اثر به نویسندگی دیو رمزی و ریچل کروز با نحوه درست رفتار و تربیت کودکان در یک خانواده با هوش مالی بالا آشنا خواهید شد. فهرست کتاب به شرح زیر است:
    من همان دختر کوچولو هستم
    کار تنها یک واژه سه حرفی نیست
    خرج کردن،پولی که رفته دیگر رفته است
    پس اندازکردن برای رسیده به خواسته هایتان باید منتظر بمانید
    کمک کردن به دیگران هرچه دارید لطف خداوند است
    بودجه بندی شما تعیین کنید. 
    بدهی یک واژه چهار حرفی
    دانشگاه بدهکار فارغ التحصیل نشوید
    احساس رضایتمندی جنگی که برای تسخیر قلب فرزندان شما به راه افتاده
    خانواده اشتباهاتی که
...
  • خانواده ها مرتکب می شوند
    مداخل والدین نعمت است یا مصیبت؟ 
    و ... 
    در صورت تمایل برای خرید کتاب خانواده ثروتمند نسلی برای موفقیت مالی میتوانید از سایت فروشگاه کتاب مهربان اقدام کنید. 

مشخصات محصول

نویسنده: دیو رمزی - ریچل کروز ویرایش: -
مترجم: لیلا وطن دوست تعداد صفحات: 328
انتشارات: تغییر نگرش وزن: 322
شابک: 9786009601998 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(امور مالی شخصی،کودکان)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب خانواده ثروتمند نسلی برای موفقیت مالی اثر دیو رمزی،ریچل کروز ترجمه لیلا وطن دوست از نشر تغیر نگرش منتشر شد.  درباره کتاب خانواده ثروتمند نسلی برای موفقیت مالیrich and wealthy family 

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیو رمزی

دیو رمزی

در حال حاضر مطلبی درباره دیو رمزی نویسنده خانواده ثروتمند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ریچل کروز

ریچل کروز

در حال حاضر مطلبی درباره ریچل کروز نویسنده خانواده ثروتمند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

لیلا وطن دوست

در حال حاضر مطلبی درباره لیلا وطن دوست مترجم کتاب خانواده ثروتمند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لیلا وطن دوست

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید