حل و فصل اختلافات در محیط کار از دامیز
حل و فصل اختلافات در محیط کار از دامیز

فروش ویژه

کتاب حل و فصل اختلافات در محیط کار از دامیز

معرفی کتاب حل و فصل اختلافات در محیط کار از دامیز

(2)
کتاب های دامیز (حل و فصل اختلافات در محیط کار)، اثر ویویان اسکات ، با ترجمه سارا یوسفی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 29%

106,500

150,000 29% 106,500
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کار گروهی کار و زندگی هنرآموز مدیر کتاب های دامیز

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
23%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
3%
(2)
16%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب حل و فصل اختلافات در محیط کار اثر ویویان اسکات ترجمه سارا یوسفی نشر آوند دانش منتشر شده است 
    روشی آسان برای حفظ روابط کاری سالم و سازندهباید میان گروهی از افراد صلح برقرار کنید؟ چه برای شرکتی نوپا و کوچک کار می‌کنید و چه کارمند شرکتی به بزرگی شرکت‌های فهرست‌شده در نشریه‌ی فورچون هستید، کتاب حل و فصل اختلافات در محیط کار For Dummies هرآنچه برای مدیریت اختلافات در محیط کار لازم دارید، در اختیارتان می‌گذارد. در این کتاب روش‌ها و اصول کلی میانجی‌گیری به شیوه‌‌ای قابل‌فهم و کاربردی مطرح شده‌اند.مهارت حل و فصل اختلافات – نگاهی به کتاب حاضر بیندازید و با استفاده از نظرات کارشناسانه اختلافات کاری را مدیریت کنید. کشف دیگر راه‌های ارتباطی – ببینید که زبان بدن، لحن صدا و احساسات چگونه بر توانایی شما در برقراری ارتباطات تأثیر می‌گذارند. تمرین خودآگاهی – ببینید که بی‌اعتنایی به مشکلات موجود در محل کار، تعبیر نادرست نیازهای کارمندان و ایجاد انتظارات بیجا در کارمندان چگونه منجر به بروز اختلاف می‌شود. رسیدگی به مشکلات –بهترین زمان و مکان برای بحث درباره‌ی اختلافات و رسیدگی به امور کارمندان را تشخیص دهید. حل اختلاف میان دو یا چند کارمند – با استفاده از راهکارهای ساده‌ی این کتاب، برای بحث‌های میانجی‌گری، تبادل‌نظرها و راه‌حل‌های مذاکره‌ای آماده شوید و بر پیشرفت کار نظارت کنید. کمک به خود در حین بروز اختلاف -استراتژی‌های حل اختلاف را یاد بگیرید، از مسائلی که منشأ اختلاف‌اند بپرهیزید و راه حل‌های دوسر بُرد پیدا کنید مقدمهبخش 1: آگاهی از وجود اختلاف در محیط کارفصل 1 : مروری بر حل‌وفصل اختلافات در محیط کارفصل 2 : شناخت مسائلی که باعث اختلاف بین افراد می‌شوندفصل 3 : تعیین نقش گروه‌ در اختلافاتفصل 4 : تمرین خودآگاهی: مدیران چگونه اختلافات را تقویت می‌کنندفصل 5 : آگاهی از زمان حل اختلافاتبخش 2: حل‌وفصل اختلافات میان کارمندانفصل 6 : برنامه‌ریزی و آمادگی برای جلساتفصل 7 : شروع جلسه‌ی ‌میانجیگری و تهیه‌ی دستور جلسهفصل 8 : مذاکره درخصوص راه‌حل‌های احتمالی برای اختلاففصل 9 : ارائه‌ی پیشنهاد‌ و رسیدن به توافقفصل 10 : برگزاری جلسات اختلاف برای همه‌ی اعضای تیمفصل 11 : کنترل و نظارت بر توافق‌نامه‌ها و پیشرفت‌هابخش 3: به‌کارگیری سایر منابع برای حل‌وفصل اختلافاتفصل 12 : متمرکز نگاه داشتن توجه گروه در حین اختلاففصل 13 : تعیین نحوه‌ی کمک‌رسانی شرکتفصل 14 : به‌کارگیری متخصصانی خارج از شرکت به‌منظور تسهیل روند حل‌وفصل اختلافاتبخش 4: رسیدگی به اختلافاتی که شما یکی از طرفین آن هستیدفصل 15 : مشخص‌کردن خواسته‌های دو طرففصل 16 : درخواست برای برگزاری جلسه‌ به‌منظور صحبت‌کردن درخصوص اختلافاتفصل 17 : برگزاری نشست برای صحبت‌کردن درخصوص اختلافاتفصل 18 : متناسب‌ساختن روش خود با نمودار سازمانیبخش 5: بخش ده‌تایی‌هافصل 19 : ده چیزی که هنگام اختلافات حل‌نشده می‌توانید کنترل کنیدفصل 20 : ده دلیل مدیران برای نپرداختن به اختلافاتفصل 21 : ده جمله‌ی گوهربار میانجی‌های حرفه‌ا

مشخصات محصول

نویسنده: ویویان اسکات ویرایش: -
مترجم: سارا یوسفی تعداد صفحات: 372
انتشارات: آوند دانش وزن: 536
شابک: 9786008668121 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روان شناسی صنعتی،کارکنان ناسازگار)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

هر روزه در محیط‌های کاری میان کارکنان اختلاف‌هایی به‌وجود می‌آید و هیچ کس دوست ندارد در میان یک مناقشه واقع شود. نویسنده در کتاب حاضر علل رایج ایجاد مشکلات و نحوه برخورد با آن‌ها را در 21 فصل توضیح می‌دهد. آگاهی از وجود اختلاف در محیط کار، شناخت مسائلی که باعث اختلاف بین افراد می‌شود، مذاکره در خصوص راه‌حل‌های احتمالی برای اختلافات و دیگر موارد از سر فصل‌های این کتاب هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویویان اسکات

ویویان اسکات

در حال حاضر مطلبی درباره ویویان اسکات نویسنده حل و فصل اختلافات در محیط کار از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سارا یوسفی

در حال حاضر مطلبی درباره سارا یوسفی مترجم کتاب حل و فصل اختلافات در محیط کار از دامیز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سارا یوسفی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید