بنر بالای صفحه
آموزش سلفژ
آموزش سلفژ

قیمت قبل

کتاب آموزش سلفژ

معرفی کتاب آموزش سلفژ

(2)
کتاب آموزش سلفژ، اثر اتوره پوتسولی - پوزولی ، با ترجمه محسن خجسته حسینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شمشاد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 120,000

60,000

  60,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

موسیقی هنر

محصولات مرتبط

(2)
23%
(1)
6%
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
19%
(1)
6%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب آموزش سلفژ اثر پوزولی، اتوره پوتسولی ترجمه محسن خجسته حسینی نشر شمشاد منتشر شده است
    این کتاب  با ترجمه  پوزولی یکی از معتبرترین شیوه‌های آموزش نت‌خوانی پایه است. آموزش سلفژ را با گردآوری و ویرایش محسن خجسته‌ حسینی در اختیار دارید. 
    درباره‌ی کتاب آموزش سلفژ
    سلفژ به صورت خلاصه به خواندن و نوشتن نت‌های موسیقی را که اغلب با آموزش تئوریک همراه است، اطلاق داده می شود. امری که در ظاهر ساده به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین مباحث در موسیقی است و دانستنش برای تمام موسیقی‌دانان ضروری به شمار می آید. کتاب آموزش سلفژ اثر پوزولی یکی از
...
  • معتبرترین روش‌های آموزش نت‌خوانی پایه است. نسخه‌ی جدید کتاب آموزش سلفژ با ویرایش جدید، تمام اشکالات نسخه‌های پیش از خود را برطرف کرده است.

مشخصات محصول

نویسنده: اتوره پوتسولی - پوزولی ویرایش: -
مترجم: محسن خجسته حسینی تعداد صفحات: 78
انتشارات: شمشاد وزن: 190
شابک: 9786009598038 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اتوره پوتسولی

اتوره پوتسولی

در حال حاضر مطلبی درباره اتوره پوتسولی نویسنده آموزش سلفژ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


پوزولی

پوزولی

در حال حاضر مطلبی درباره پوزولی نویسنده آموزش سلفژ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محسن خجسته حسینی

در حال حاضر مطلبی درباره محسن خجسته حسینی مترجم کتاب آموزش سلفژ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محسن خجسته حسینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید