بنر بالای صفحه
تکنیک های بازی پوزیسیونی
تکنیک های بازی پوزیسیونی تکنیک های بازی پوزیسیونی

فروش ویژه

کتاب تکنیک های بازی پوزیسیونی

معرفی کتاب تکنیک های بازی پوزیسیونی

(4)
کتاب تکنیک های بازی پوزیسیونی (46 روش استراتژیک برای گرفتن برتری)، اثر والری برونزنیک ، با ترجمه آناتولی تریوخین ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 95,000 26%

70,300

95,000 26% 70,300

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(6)
24%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
قیمت قبل
(4)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: والری برونزنیک ویرایش: -
مترجم: آناتولی تریوخین تعداد صفحات: 306
انتشارات: شباهنگ وزن: 550
شابک: 9786001301636 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

به‌­دست آوردن پوزیسیون برتر در شروع بازی، همواره ضامن پیروزی نیست و برای بازیکنان جاه‌­طلب درک وسط بازی اهمیت بیشتری دارد. این کتاب از کاربردی­‌ترین کتاب­‌های شطرنج در زمینه «مهارت­‌های علمی وسط بازی» است که روش­‌های علمی و نمونه­‌وار را برای تصمیم‌­گیری در وضعیت‌­های گوناگون­ پیشنهاد می­‌دهد. تکنیک­‌هایی از قبیل:



  • چگونه کارآیی سوارهای حریف را محدود کنیم؟

  • بهترین روش تعویض مهره­‌ها چیست؟

  • چگونه مانع باز شدن ستون به نفع حریف شویم؟

  • چگونه بیشترین هماهنگی را برای سوارهای خودی تامین ... کنیم؟


و….


فهم تکنیک­‌ها و به­‌خاطر سپردن آن­ها آسان است. مؤلفان گنجینه­‌ای از مثال­‌های عملی را فراهم کرده­‌اند تا خوانندگان کاربرد این تکنیک­‌ها را در بازی واقعی مشاهده کنند.


خواندن این کتاب را به همه کسانی که در پی رسیدن به درجات بالا در شطرنج هستند توصیه می‌­کنیم.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

والری برونزنیک

والری برونزنیک

در حال حاضر مطلبی درباره والری برونزنیک نویسنده تکنیک های بازی پوزیسیونی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آناتولی تریوخین

در حال حاضر مطلبی درباره آناتولی تریوخین مترجم کتاب تکنیک های بازی پوزیسیونی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آناتولی تریوخین

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید