بنر بالای صفحه
مثل یک هنرمند بدزد
مثل یک هنرمند بدزد

فروش ویژه

کتاب مثل یک هنرمند بدزد

معرفی کتاب مثل یک هنرمند بدزد

(5)
کتاب مثل یک هنرمند بدزد (10 نکته در مورد خلاقیت که تا به حال هیچ کس به شما نگفته است)، اثر آستین کلئون ، با ترجمه کوشا موسوی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات مروارید ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 550 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی کوچک، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 75,000 22%

58,500

75,000 22% 58,500

محصولات مرتبط

(4)
15%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب مثل یک هنرمند بدزد اثر آستین کلئون ترجمه کوشا موسوی نشر مروارید منتشر شده است
    مثل یک هنرمند بدزد  10 نکته در مورد خلاقیت که تابه حال هیچ کس به شما نگفته است ویژگی اثر:  این کتاب یک راهنمای الهام بخش درباره ی خلاقیت در عصر دیجیتال است. «مثل یک هنرمند بدزد» با معرفی ده روش دگرگون کننده و درعین حال بسیار ساده به خواننده کمک می کند که خود و قابلیت های خود را بیشتر بشناسد و یک زندگی خلاقانه بسازد. ...بگذار جریانات مختلف روی تو تأثیر بگذارند، با ترکیب و دوباره سازی مسیر خودت را پیدا کن. علائق خودت را دنبال کن و اجازه بده آن ها تو را هدایت کنند. چیزی
...
  • که در ابتدا «سرگرمی» به نظر می آید، می تواند به حرفه ی اصلی تو تبدیل شود. کتابی را بنویس که خودت مشتاق خواندن آن هستی، فیلمی را بساز که خودت مشتاق تماشای آن هستی. و در آخر «کسل کننده باش» تا برای سرکشی و جسارت در تصورات و کار خود فضای کافی داشته باشی. از هر هنرمند این سؤال پرسیده می شود که: «ایده هایت را از کجا می آوری؟» پاسخ یک هنرمند صادق این است: «من آن ها را می دزدم.»

مشخصات محصول

نویسنده: آستین کلئون ویرایش: -
مترجم: کوشا موسوی تعداد صفحات: 162
انتشارات: مروارید وزن: 120
شابک: 9789641914891 تیراژ: 550
اندازه (قطع) : خشتی کوچک سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آستین کلئون

آستین کلئون

در حال حاضر مطلبی درباره آستین کلئون نویسنده مثل یک هنرمند بدزد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

کوشا موسوی

در حال حاضر مطلبی درباره کوشا موسوی مترجم کتاب مثل یک هنرمند بدزد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

کوشا موسوی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید