بنر بالای صفحه
به نام دوستم خدا
به نام دوستم خدا به نام دوستم خدا

قیمت قبل

کتاب به نام دوستم خدا

معرفی کتاب به نام دوستم خدا

(2)
کتاب به نام دوستم خدا، اثر مصطفی رحماندوست ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 80,000

20,000

  20,000

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
20%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مصطفی رحماندوست ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 24
انتشارات: پیدایش وزن: 80
شابک: 9786002963710 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

به نام دوستم خدا مجموعه‌ای از شعرهای کودک، سروده‌ی مصطفی رحماندوست است. نشر پیدایش این کتاب را با تصویرگری‌های زیبای هدی حدادی از مجموعه دو جلدی شعر کودک منتشر کرده است.


رحماندوست شاعر، قصه‌نویس و مترجم كتاب‌های كودكان و نوجوانان است. او مدیر نشریانی چون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشریات رشد، سردبیر رشد دانش آموز، سروش کودکان و نوجوانان و شهرزاد قصه‌گو نیز بوده است. از این نویسنده و شاعر ایرانی، تاکنون سیصد و چهارده اثر به صورت مجموعه شعر ... برای کودکان و نوجوانان، تألیف و ترجمه داستان‌های کودکان و نوجوانان و کتابهایی درباره فنون قصه گویی و ادبیات کودکان در ایران و جهان منتشر شده‌است. تیراژ کتاب‌های او به بیش از شش و نیم میلیون نسخه می‌رسد. از او شعار زیادی در کتاب‌های درسی به خاطرمان مانده است که معروف‌ترین آنها، شعر «انار؛ صد دانه یاقوت» است.


شعرهای این مجموعه، ساده و روان و خیال‌برانگیزند. کودک با شعرهای این مجموعه در سفری خیالی با اشیاء و مفاهیم و زندگی معنوی همراه می‌شود.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

به نام خداوند هر دو جهان


خداوند بخشنده و مهربان


خدایی که پروانه را آفرید


گل و خنده و خانه را آفرید


به پروانه، بالی پر از رنگ داد


به گل بو و رقصی خوش‌آهنگ داد


خداوند دریا، خداوند کوه


خداوند یک غنچه‌ی پر شکوه

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مصطفی رحماندوست

مصطفی رحماندوست

در حال حاضر مطلبی درباره مصطفی رحماندوست نویسنده به نام دوستم خدا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید