مقدمه ای بر نظریه مدول ها
مقدمه ای بر نظریه مدول ها

کتاب مقدمه ای بر نظریه مدول ها

معرفی کتاب مقدمه ای بر نظریه مدول ها

(4)
کتاب مقدمه ای بر نظریه مدول ها، اثر سیامک یاسمی - محمد رضا پورنکی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات فاطمی - دانشگاه صنعتی شریف ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 100,000 16%

84,000

100,000 16% 84,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

جامع دانشگاهی فنی و مهندسی کتاب های متفرقه

محصولات مرتبط

(2)
3%
(2)
3%
(2)
3%
(2)
3%
(2)
3%
(2)
1%
(5)
16%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: سیامک یاسمی - محمد رضا پورنکی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 248
انتشارات: فاطمی - دانشگاه صنعتی شریف وزن: 380
شابک: 9789643186920 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


هم ریختی ها و دنباله های دقیق


رادیکال جیکوبسن حلقه ها


چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مقدمه ای برنظریه مدول ها ( ویراست دوم ) عنوان کتابی است از سیامک یاسمی که در 248 صفحه و توسط انتشارات فاطمی با همکاری انتشارات دانشگاه صنعتی شریف، در سال 1396 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب مدول ها (جبر) است. کتاب حاضر شامل چهارده فصل با عناوین زیر میباشد. مباحث کتاب مقدمه ای برنظریه مدول ها : مدول ها و زیر مدول ها هم ریختی ها و دنباله های دقیق حاصل ضرب و حاصل جمع مدول ها HOM رسته و تابگون مدول های آزاد مدول های پروزکتیو مدول های انژکتیو مدول های یکدست رادیکال جیکوبسن حلقه ها شرط های زنجیری روی مدول ها حلقه های نوتری و آرتینی مدول های ساده و نیم ساده حلقه های نیم ساده و ابتدایی درباره راهیان ارشد : با توجه به نکات یاد شده پیش بینی می شد که راهیان کنکور کارشناسی ارشد با مطالعه این مجموعه ضمن صرفه جویی در وقت برای تهیه منابع معتبر با مفاهیم و نکات ضروری مفیدی آشنا شوند. سری کتاب های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد در بیش از ۳۰۰جلد حاصل تلاش فراوان دقت نظر و انتقال دانش تجربه بیش از یکصد نفر از نیروهای جوان و متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی از دانشگاه های معتبر می باشد. بدیهی ست هیچ کتابی خالی از اشکال و کاستی نیست. لذا از تمامی خوانندگان محترم صمیمیانه تقاضا داریم انتقادات و پیشنهادات خود را به سایت راهیان ارشد ارائه دهند تا در چاپ های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سیامک یاسمی

سیامک یاسمی

در حال حاضر مطلبی درباره سیامک یاسمی نویسنده مقدمه ای بر نظریه مدول ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


محمد رضا پورنکی

محمد رضا پورنکی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد رضا پورنکی نویسنده مقدمه ای بر نظریه مدول ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید