بنر بالای صفحه
بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد
بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد

فروش ویژه

کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد

(2)
کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد، اثر باربارا فیندلی شنک ، با ترجمه ساعده غیوری ثالث - دکتر حسام خضرایی حاذق‌ فکر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات هیرمند ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 175,000 29%

124,250

175,000 29% 124,250
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • از اینترنت برای گسترش دامنه­ی لغات کسب­وکار خود استفاده کنید. با قدرت تمام، افسار بازاریابی را در دست بگیرید و نظاره­گر رشد و توسعه کسب­وکار خود باشید. اگر می­خواهید کسب­وکار کوچکتان پیشرفت کند به یک استراتژی بازاریابی کارآمد نیازمندید، اماچگونه می­خواهید بدون پرداخت مبالغ هنگفت، مردم را متوجه کسب­وکار خود کنید؟ بسته­ی پیشنهادی به همراه اطلاعات ویژه میان هزینه کمتر، تاثیر بیشتر درک بهتری به شما خواهد داد. این راهنمای مطلوب در واقع همان نقشه­ی راه شماست. برای بازاریابی بزرگ خود از تبلیغات، از نامه­نگاری مستقیم برای ایجاد وابستگی اجتماعی و
...
  • در این راه از اینترنت هم استفاده کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: باربارا فیندلی شنک ویرایش: -
مترجم: ساعده غیوری ثالث - دکتر حسام خضرایی حاذق‌ فکر تعداد صفحات: 424
انتشارات: هیرمند وزن: 654
شابک: 9789644084829 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مدیریت بازاریابی،بازاریابی کسب و کار خرد)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

باربارا فیندلی شنک

باربارا فیندلی شنک

در حال حاضر مطلبی درباره باربارا فیندلی شنک نویسنده بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ساعده غیوری ثالث

در حال حاضر مطلبی درباره ساعده غیوری ثالث مترجم کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ساعده غیوری ثالث

دکتر حسام خضرایی حاذق‌ فکر

جناب آقای دکتر حسام خضرایی حاذق فکر، دارای دکتری تخصصی (PhD) مدیریت دولتی گرایش رفتار سازمانی، از رساله/پایان‌نامه خود با عنوان نو و بدیع «ارائه چارچوبی برای توسعه شناختی قابلیت‌‌های رهبری عصب‌محور (نورولیدرشیپ)» با درجه عالی از دانشگاه تهران فارغ‌ا‌لتحصیل شدند و در همین زمینه به منتورینگ و به عنوان کوچ حرفه‌ای به پژوهش و تحقیق نیز مشغول هستند. ایشان همچنین دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مديريت بازرگاني با گرایش بازرگانی بین‌الملل از دانشگاه تهران، دانش‌آموخته کارشناسی رشته مديريت بازرگاني از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و نیز دانش‌آموخته کارشناسی رشته مترجمی زبان انگليسي هستند. مسئولیت ارتباطات و روابط عمومی کانون دانش آموختگان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دبيري انجمن علمي گروه بازرگاني دانشكده مديريت دانشگاه تهران و دبيري كميته روابط عمومي و تبليغات، مدير بازرگاني، مدیر نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و مشاور استراتژيك پروژه‌‌هاي ملّي در دانشگاه صنعتي شريف برخی از مسئولیت‌هایی است که بر عهده داشته‌اند. به علاوه، پس از دعوت مركز مطالعات تكنولوژي دانشگاه صنعتي شريف از دکتر حسام خضرایی حاذق فکر، مديريت ارتباطات و بازاريابي، مديريت هماهنگي و اجرايي، همكاري در برگزاري كارگاه‌هاي علمي و مديريتي، دعوتِ سازمان‌ها و مراكز مختلف علمي و صنعتي در جهت ارتباط هر چه بهتر دانشگاه با صنعت را به عهده گرفته‌اند که مواردی از اقدامات ايشان به شمار مي‌رود. ایشان، در برگزاري همايش‌ها و كنفرانس‌هاي گوناگون از جمله كنفرانس مديريت شهري با رويكرد توسعه پايدار، كنفرانس ارتقاي توان داخلي، همايش ترويج و تبليغ خلاق بانكي و دیگر موارد، اقدامات بسيار ارزنده‌اي را در كارنامه علمي و اجرايي خود به ارمغان آورده‌اند. در حال حاضر در ستاد علم و فناوری مشغول به فعالیت هستند. از ایشان تا به حال مقاله‌های متعدد ملّی و بین المللی در رشته مدیریت و کتاب‌هایی از جمله: درآمدی بر نظریه خط‌مشی عمومی(انتشارات دانشگاه تهران)، بازاریابی استراتژیک-مفاهیم و موارد(نشر هیرمند)، سیاست‌های ارتباطات بازاریابی(نشر آترا)، بازاریابی کسب و کارهای کوچک(نشر هیرمند)، مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی: راهنمای متخصصان(نشر هیرمند)، مشتری‌شناسی یا مطالعه رفتار مصرف‌کننده(نشر هیرمند) و نیز نورولیدرشیپ(رهبری عصب‌محور)؛ چگونه بهترین رهبران جهان از روانشناسی برای پیروزی استفاده می‌کنند(انتشارات مهربان)، منتشر شده است و هم اکنون همچنان به تحقيق و پژوهش در زمینه علم مديريت كوشا و مشغول به فعاليت هستند.

دکتر حسام خضرایی حاذق‌ فکر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید