بنر بالای صفحه
برنامه نویسی کامپیوتری دامیز کودک و نوجوان
برنامه نویسی کامپیوتری دامیز کودک و نوجوان برنامه نویسی کامپیوتری دامیز کودک و نوجوان

فروش ویژه

کتاب برنامه نویسی کامپیوتری دامیز کودک و نوجوان

معرفی کتاب برنامه نویسی کامپیوتری دامیز کودک و نوجوان

(2)
کتاب دامیز کودک و نوجوان (برنامه نویسی کامپیوتری)، اثر کریس مینیک - اوا هالند ، با ترجمه نیلوفر رحیم زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 26%

51,800

70,000 26% 51,800

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کریس مینیک - اوا هالند ویرایش: -
مترجم: نیلوفر رحیم زاده تعداد صفحات: 136
انتشارات: آوند دانش وزن: 174
شابک: 9786008668244 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1396
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات کودک و نوجوان،بازی های کامپیوتری،برنامه نویسی،زبانهای برنامه نویسی کامپیوتر)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نویسنده در این جلد از مجموعۀ "کتاب‌های دامیز برای کودکان و نوجوانان" به خواننده کمک می‌کند تا از زبان برنامه‌نویسی CSS3، HTML5، Java Script برای ساختن برنامه‌های کامپیوتری استفاده کند. این کتاب حاوی پروژه‌هایی است که مراحل هر کدام، از ابتدا تا انتها با عکس و تصویر توضیح داده شده است. پروژه‎ها تکمیل‌کنندۀ یکدیگرند؛ به‌ طوری که برای مثال، خواننده در پایان کتاب می‌تواند یک ربات متحرک بسازد و به کمک موشواره آن را کنترل کند. "برنامه‌نویسی چیست"، "جمع‌آوری قطعات برای ساخت ربات"، "بدن ربات خود را بسازید"، "به ربات خود سبکی خاص ببخشید"، "ربات‌تان را متحرک کنید" ... و "ساخت برنامۀ بازی با کلمات در زبان برنامه‌نویسی" عنوان بعضی از مباحث مطرح شده در این کتاب است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کریس مینیک

کریس مینیک

در حال حاضر مطلبی درباره کریس مینیک نویسنده برنامه نویسی کامپیوتری دامیز کودک و نوجوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


اوا هالند

اوا هالند

در حال حاضر مطلبی درباره اوا هالند نویسنده برنامه نویسی کامپیوتری دامیز کودک و نوجوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نیلوفر رحیم زاده

در حال حاضر مطلبی درباره نیلوفر رحیم زاده مترجم کتاب برنامه نویسی کامپیوتری دامیز کودک و نوجوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نیلوفر رحیم زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید