بنر بالای صفحه
تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی
تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی

کتاب تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی

معرفی کتاب تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی

(2)
کتاب تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی، اثر جین سینسرو ، با ترجمه نفیسه معتکف ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب خودشناسی

محصولات مرتبط

(5)
20%
قیمت قبل
(2)
18%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(4)
22%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پرفروشترین کتاب نمایشگاه 1396 تهران - تو کله‌خر هستی: کله‌خرها نمی‌ترسند، پیش می‌روند و موفق می‌شوند تو دل و جرات داری، نتر برو پیش
    و می‌توانی از هیچ و با دست خالی شروع کنی و از جایی که امید نداری برایت گشایشی حاصل می‌شود.
    برای ایجاد تغییر و تحول در زندگی‌ات باید کارهایی کنی که هرگز تصور انجام آن را نمی‌کردی تا مثلاً اگر دوستی تو را موقع انجام آن کار دید، یا از بابت آن پولی خرج کردی، یا دیگران نگرانت شدند، یا به دلیل اینکه از نظر آن‌ها عجیب و غریب و متفاوت شده‌ای با تو قطع رابطه کردند، مایه شرمندگی‌ات نشود. تو باید غیرممکن‌ها را هم باور
...
  • داشته باشی. باید ترس را از خودت دور کنی و به انجام کارهایی که برایت زیاد راحت نیستند، عادت کنی. باید باورهای دست‌وپاگیر و قدیمی را رها کنی و برای خلق زندگی آرمانی‌ات عزمی راسخ داشته باشی، طوری که انگار زندگی‌ات به آن وابسته است.
    ما به افرادی شجاع و دلیر و هدفمند نیاز داریم که بتوانند الگو و الهام‌بخش کسانی باشند که دلشان می‌خواهد به موفقیت برسند.
    اولین تقاضایم از تو این است که خودت را باور داشته باشی و بدانی که در دنیایی سرشار از امکانات بی‌حدوحصر زندگی می‌کنی. برایم مهم نیست که هزاران دلیل و برهان بیاوری و بگویی دنیا به تو روی خوش نشان نداده است، مردم شیطان صفت شده‌اند یا آدمی درست حسابی که بخواهی با او ازدواج کنی در دنیا پیدا نمی‌شود.
    تو باید بر این باور باشی که همه چیز امکان‌پذیر است.
    اصلاً تو چه چیزی داری که از دست بدهی؟ اگر این کتاب را خواندی و به نظرت مشتی چرندیات بود، برگرد سر جای اول خودت در زندگی. اما امکان دارد باورهای قدیمی را کنار بگذاری، آستین همت را بالا بزنی، خطر کنی و به دنبال زندگی جدیدی بروی. یک روز چشمانت را باز می‌کنی و می‌بینی همان‌طور زندگی می‌کنی که زمانی در حسرت آن بودی.

مشخصات محصول

نویسنده: جین سینسرو ویرایش: -
مترجم: نفیسه معتکف تعداد صفحات: 269
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 306
شابک: 9789642368778 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(امور مالی شخصی،خودیاری،خودسازی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جین سینسرو

جین سینسرو

در حال حاضر مطلبی درباره جین سینسرو نویسنده تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نفیسه معتکف

در حال حاضر مطلبی درباره نفیسه معتکف مترجم کتاب تو کله خر هستی برو پیش پولدار می شوی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نفیسه معتکف

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید