بنر بالای صفحه
ماندن
ماندن ماندن

قیمت قبل

کتاب ماندن

معرفی کتاب ماندن

(2)
کتاب ماندن (مجموعه داستان پیوسته)، اثر مرتضی فرجی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 30,000

8,000

  8,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

آثار ادبی داستان ایرانی

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
19%
(5)
6%
(1)
20%
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مرتضی فرجی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 128
انتشارات: سوره مهر وزن: 150
شابک: 9786000305529 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مجموعه داستان پیوسته

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

از کتاب مادرم از یک روزی خودش خواست که بقچه ی خاطره هاش را یک جایی زیرِ درخت زردآلوی حیاط چال کند و پابرهنه بیاید و بنشیند درست وسطِ ایوان فراموشی. از یک روزی به بعد دلش خواست آقام را کلاً به جا نیاورد و من را به کُل انکار کند.به آشپزی ای که توی خونش بود پُشت کند و قیمه ی لوبیادار بپزد و قرمه ی شیرین. از یک روزی به بعد دلش خواست جوراب ها را گوله کند توی قوطی چای خشک و چای خشک ها را بریزد توی خاکِ باغچه و هر روز آبشان بدهد که لابد درخت چای سبز شود. انگاری از پُست خانمی خانه خودش را کنار کشیده بود و داشت خودش را آماده می کرد. انگاری می دانست همه چیز را و با ... این کارهاش می خواست رفتن خودش را ساده تر کند یا غمِ رفتنش دیگر روی دل کسی سنگینی نکند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مرتضی فرجی

مرتضی فرجی

در حال حاضر مطلبی درباره مرتضی فرجی نویسنده ماندن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید