بنر بالای صفحه
فردی فرفره مجموعه چهارم جلدهای 18 تا 22
فردی فرفره مجموعه چهارم جلدهای 18 تا 22 فردی فرفره مجموعه چهارم جلدهای 18 تا 22

فروش ویژه

کتاب فردی فرفره مجموعه چهارم جلدهای 18 تا 22

معرفی کتاب فردی فرفره مجموعه چهارم جلدهای 18 تا 22

(5)
کتاب فردی فرفره (مجموعه ی چهارم:جلدهای 18تا22)، اثر ابی کلاین ، با ترجمه مازیار موسوی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قدیانی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 160,000 26%

118,400

160,000 26% 118,400

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ابی کلاین ویرایش: -
مترجم: مازیار موسوی تعداد صفحات: 368
انتشارات: قدیانی وزن: 480
شابک: 9786002518491 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای ماجراجویانه ی انگلیسی،گروه سنی:ج(10تا11سال)،تصویرگر:جان مک کینلی،5جلد در 1جلد)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب مجموعه چهارم از کتاب‌های «فِرِدی فرفره» است که شامل پنج داستان از ماجراهای مختلفی است که برای او پیش می‌آید. «هدیه آدم کوتوله‎ها»، «ماجرای پنگوئن‌ها»، «باغ سیب مصنوعی»، «همسایه هیولا» و «آزمایش علمی عجیب» نام این داستان‌هاست. در داستان «هدیه آدم کوتوله‌ها» فِرِدی که بسیار مشتاق گرفتن هدیه‌های کریسمس است، متوجه می‌شود که نباید فقط فکر خودش و گرفتن هدیه‌های گوناگون باشد، بلکه باید به فکر بچه‌هایی هم باشد که خانواده‌شان قدرت خرید هدیه‌ کریسمس را ندارند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ابی کلاین

ابی کلاین

در حال حاضر مطلبی درباره ابی کلاین نویسنده فردی فرفره مجموعه چهارم جلدهای 18 تا 22 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مازیار موسوی

در حال حاضر مطلبی درباره مازیار موسوی مترجم کتاب فردی فرفره مجموعه چهارم جلدهای 18 تا 22 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مازیار موسوی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید