بنر بالای صفحه
تصمیم بگیرید رنج یا گنج
تصمیم بگیرید رنج یا گنج

فروش ویژه

کتاب تصمیم بگیرید رنج یا گنج

معرفی کتاب تصمیم بگیرید رنج یا گنج

(2)
کتاب تصمیم بگیرید؛رنج یا گنج (زندگی مثبت)، اثر استیو مک کلاتچی ، با ترجمه آیسان درویشی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 170,000 21%

134,300

170,000 21% 134,300

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
19%
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(4)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مؤثرتر کار کنید، از استرس تان بکاهید و الگو باشید
    چه چیزی زندگی یک فرد را شکل می دهد و از او یک رهبر می سازد؟ تصمیم های او. همه ما می خواهیم تأثیرگذارتر باشیم و بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم. دستیابی به این اهداف به شکلی مؤثر و دائمی، یک چالش بزرگ است. استیو مک کلاتچی، که روزانه با قریب به صدها نفر کار می کند تا به آنها کمک کند به سطوحی باورنکردنی از کارایی برسند، در این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه جلوی موانع و مشکلات بایستید و گنج های واقعی زندگیتان را تنها با تغییر یک عادت قدیمی شناسایی کنید: شیوه ای که تصمیم می گیرید. این کتاب شما را به سفری
...
  • خواهد برد که در طی آن، به سوی ایجاد سه تغییر ساده ولی اساسی در زندگی تان هدایت خواهید شد؛ یعنی روش تعیین اولویت ها، روش برنامه ریزی و روش اجرای برنامه هایتان. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه: • تصمیم های بهتری برای کسب نتایج بهتر بگیرید. • در زمان کمتر، کار بیشتری انجام دهید. • تمرکزتان را بر روی برنامه تان حفظ کنید. • از تأخیرها در جهت منافع تان استفاده کنید. • منظم تر شوید تا زمان کمتری را صرف یافتن اشیا کنید. • در راستای صرفه جویی در زمان و کاهش استرس برنامه ریزی کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: استیو مک کلاتچی ویرایش: -
مترجم: آیسان درویشی تعداد صفحات: 224
انتشارات: ابوعطا وزن: 221
شابک: 9789641702894 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(حل مساله،تصمیم گیری،انگیزش)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

پیشرفت در کار و زندگی شخصی از خواسته‌های بسیاری از افراد است. کتاب پیش رو می‌کوشد به خوانندگان کمک کند روش‌های گرفتن تصمیم‌‌های بهتر بر مبنای نتایج را بیاموزد، و بداند چگونه باید کارها را اولویت‌بندی کند و کارهایی را که مجبور به انجامشان نیست انجام ندهد. ارزش زمان و چگونگی تأمین انرژی را بداند و راهکارهای اولویت‌بندی، برنامه‌ریزی، مدیریت وقفه‌ها و سازمان‌یابی برای مهارت‌های عملی زندگی را به‌کار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استیو مک کلاتچی

استیو مک کلاتچی

در حال حاضر مطلبی درباره استیو مک کلاتچی نویسنده تصمیم بگیرید رنج یا گنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آیسان درویشی

در حال حاضر مطلبی درباره آیسان درویشی مترجم کتاب تصمیم بگیرید رنج یا گنج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آیسان درویشی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید