بنر بالای صفحه
تختخوابت را مرتب کن نشر کوله پشتی
تختخوابت را مرتب کن نشر کوله پشتی

قیمت قبل فروش ویژه

کتاب تختخوابت را مرتب کن نشر کوله پشتی

معرفی کتاب تختخوابت را مرتب کن نشر کوله پشتی

(6)
کتاب تختخوابت را مرتب کن (چیزهای کوچکی که می توانند زندگی ات و شاید دنیا را تغییر دهند)، اثر ویلیام اچ.مک ریون ، با ترجمه حسین گازر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 77,000
قیمت ایده بوک: 70,000 19%

56,980

70,000 19% 56,980

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(2)
34%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
23%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فهرست مطالب
    در مورد نویسندهمقدمهفصل اول: روز خود را با وظایفی کامل‌شده آغاز کنفصل دوم: تو به‌ تنهایی از عهده‌اش برنمی‌آییفصل سوم: تنها چیزی که مهمه، وسعت قلب شماستفصل چهارم: زندگی عادلانه نیست به مسیرت ادامه بده!فصل پنجم: شکست باعث قوی‌تر شدن شما می‌شهفصل ششم: باید جسارت زیادی داشته باشیفصل هفتم: در برابر زورگوها بایستیدفصل هشتم: در موقعیت درست قرار بگیریدفصل نهم: به دیگران امید بدهیدفصل دهم: هرگز تسلیم نشو!سخنرانی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه تگزاستقدیر و تشکر

مشخصات محصول

نویسنده: ویلیام اچ.مک ریون ویرایش: -
مترجم: حسین گازر تعداد صفحات: 88
انتشارات: کوله پشتی وزن: 120
شابک: 9786004610537 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(از پرفروش ترین های نیویورک تایمز در سال 2017)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب تختخوابت را مرتب کن اثر ژنرال ویلیام اچ ترجمه حسین گازر نشر کوله پشتی منتشر شده استویلیام اچ. مک ریون، ژنرال بازنشسته‌ی نیروی دریایی آمریکا در کتاب تختخوابت را مرتب کن، به بیان ده درسی که در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته، می‌پردازد. این کتاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و درباره چیزهای کوچکی‌ست که می‌توانند زندگی‌ و شاید دنیا را تغییر دهند.کتاب تختخوابت را مرتب کن Make your bed دارای 10 فصل است و هر فصل به یکی از اصول رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالات‌ متحده آمریکا می‌پردازد. این رویکردهای رفتاری، ویژگی‌هایی هستند که ... می‌تواند زندگی روزمره افراد و اجتماع را بهبود بخشد و به پیش ببرد. دریاسالار مک‌ریون چکیده این کتاب را در قالب سخنرانی جشن دانش‌آموختگی دانشگاه تگزاس انجام داده است.فرمانده ویلیام اچ. مک‌ریون (William H. McRaven) با افتخار در ارتش خدمت کرد. در سی‌وهفت سال خدمتش به‌عنوان یگان ویژه‌ی نیروی دریایی، در تمام سطوح فرمانده بود. مأموریت نهایی مک‌ریون با درجه‌ی دریاسالاری، فرماندهیِ تمام نیروهای عملیات ویژه‌ی ایالات متحده بود. او در حال‌ حاضر رئیس دانشگاه تگزاس سیستم است.همه‌ی ما می‌دانیم که زندگی، سخت و طاقت‌فرساست؛ ولی گاهی با انجام کارهای پیش‌پا‌افتاده می‌توان به نتیجه‌ای دست یافت که زندگی را تخت تاثیر قرار دهد. عمل بسیار ساده‌ای مانند مرتب ردن تختخواب هم می‌تواند برای شروع یک روز نیروی انگیزشی شگفت‌آوری داشته باشد و رضایتی درونی برای به پایان رساندن یک روز خوب برای‌مان فراهم کند. برای تغییر چهان، اول تختخوابت را مرتب کن.در بخشی از کتاب تختخوابت را مرتب کن می‌خوانیم:نگاهی به اطراف انداختم. می‌توانستم تشویش و نگرانی را در صورت تعدادی از کارآموزها ببینم. مربی به صحبت‌هایش ادامه داد: «جوری آزمایش می‌شید که تابه‌حال هرگز تجربه نکردین.» بعد مکثی کرد و نگاهی به ما «جوجه‌ سربازها» انداخت. لبخندی زد و گفت: «بیشتر شماها این دوره رو تموم نمی‌کنین. مثل روز برام روشنه. تمام تلاشم رو می‌کنم تا پدر شماها رو دربیارم.» مربی روی چند کلمه‌ی آخرش تأکید عجیبی داشت. «بدون هیچ رحمی شما رو داغون می‌کنم. شما رو جلوی هم‌تیمی‌هاتون خرد می‌کنم. کاری می‌کنم ورای محدودیت‌هاتون حرکت کنین.» سپس خنده‌ای شیطانی روی صورتش ظاهر شد. «درد خواهید کشید. خیلی خیلی خیلی زیاد.»

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویلیام اچ.مک ریون

ویلیام اچ.مک ریون

در حال حاضر مطلبی درباره ویلیام اچ.مک ریون نویسنده تختخوابت را مرتب کن نشر کوله پشتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین گازر

در حال حاضر مطلبی درباره حسین گازر مترجم کتاب تختخوابت را مرتب کن نشر کوله پشتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین گازر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید