از مدینه تا مدینه
از مدینه تا مدینه از مدینه تا مدینه

فروش ویژه

کتاب از مدینه تا مدینه

معرفی کتاب از مدینه تا مدینه

(6)
کتاب از مدینه تا مدینه (مقتل عاشورا)، اثر محمدمهدی تاج لنگرودی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 55,000 26%

40,700

55,000 26% 40,700
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای مداحی مرثیه عاشورا و محرم

محصولات مرتبط

(2)
3%
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمدمهدی تاج لنگرودی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 280
انتشارات: سوره مهر وزن: 270
شابک: 9780641751387 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(واقعه کربلا،16ق)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

وقتی که خیمه های اهل بیت(ع) را آتش زدند اِنَّ زَیْنَبَ الکُبْری اَقْبَلَتْ عَلی زَیْنِ العابِدین(ع) وَ قالَتْ «یا بَقِیَّهَ الْماضین قَدْ اَضْرَمُوا النّارَ فی مَضارِ بِنا فَما رَأیکَ فینا.» فَقالَ عَلَیهِ السَّلامُ «عَلَیْکُنَّ بِالْفِرارِ.» حضرت زینب کبری(س) نزد امام زین العابدین(ع) رفت و گفت «ای یادگار گذشتگان خیمه های ما را آتش زدند چه کار کنیم؟» حضرت فرمود «خیمه ها را ترک کنید.» فَفَرَرْنَ بَناتُ الرَّسُولِ صائِحاتٌ باکِیاتٌ نادِیاتٌ اِلاّ زَیْنَب الکُبْری فَأِنّها کانَتْ واقِفَهً تَنْظُرُ اِلی زَیْنِ العابِدین لِاَنّهُ لایَتَمَکَّنُ مِنَ النُّهُوضِ وَالقِیامِ. پس همه دختران رسول خدا(ص) شیون کنان گریان و نالان فرار کردند مگر حضرت زینب کبری(س) که ایستاده بود و مراقب امام زین العابدین(ع) بود زیرا آن حضرت توان حرکت و برخاستن را نداشت. شخصی این صحنه را می دید و از علت آن بی خبر بود. به همین دلیل رو به حضرت زینب(س) کرده و گفت «مگر نمی بینی آتش اطراف تو را فرا گرفته این زن ها همه متفرق شدند چرا شما ایستاده ای و از آتش دور نمی شوی؟» زینب (س) با دیدگانی گریان فرمود «بیماری در خیمه داریم که هیچ توان برخاستن و نشستن ندارد چگونه می توانم از او جدا شوم و حال آنکه می بینی آتش او را احاطه کرده است.» وَ صیحَ فی رَحْلِه نَهْباً وَ ما تَرَکُوا عَلی عَقایِلِ بَیْتِ الوَحیِ مِنْ حُجٌبِ.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدمهدی تاج لنگرودی

محمدمهدی تاج لنگرودی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدمهدی تاج لنگرودی نویسنده از مدینه تا مدینه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید