آفرت نشر سوره مهر
آفرت نشر سوره مهر

فروش ویژه

کتاب آفرت نشر سوره مهر

معرفی کتاب آفرت نشر سوره مهر

(6)
کتاب آفرت، اثر ناهید قادری حاجی آبادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 40,000 26%

29,600

40,000 26% 29,600

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ناهید قادری حاجی آبادی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 198
انتشارات: سوره مهر وزن: 226
شابک: 9786000316808 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

خواب می بینم شهرام بیرامی کنار یک آتش بزرگ نشسته و دارد چیزی را هم می زند. گردباد بزرگی می آید و فرهاد داخل آن دارد لول می خورد. انگار جای سالم توی بدنش نیست. تمام صورتش درب وداغان شده است. خواب می بینم سر تفنگ را رو به شهرام گرفته ام. تفنگ را از دستم می گیرد می خورد و می خندد و لگد به پهلوی فرهاد می زند. چادر مادر فرهاد را پوشیده ام و دارم شیون می کنم. کاکَ زار و نزار گوشه ی اتاقکی تاریک افتاده و ناله می کند. چنان از خواب می پرم که نفسم چند لحظه بالا نمی آید. بسم الله گویان می نشینم توی رخت خواب. بلند می شوم وضو بگیرم. درِ پستو را کنار می زنم. باز دارد برف می بارد. غُر می زنم و خودم را به پاشیر می رسانم و می گویم. «آسمانم ول نمی کنه!» سه روز از روزی که با شیلا حرف زده ام گذشته. چند روز اخیر آرام شده است و به یک نقطه خیره می شود. یاد خوابم می افتم. دو روز است دل شوره امانم را بریده. ناآرامم نمی دانم چه شده است؟ نماز که می خوانم بقچه ی حمام را کنار می گذارم. دم ظهر باید بروم حمام عمومی. دو هفته است نرفته ام. خانم اجازه نمی دهد ما از حمام خانه استفاده کنیم. مجبوریم این همه راه را بکوبیم تا عمومی برویم و برگردیم. نمازم را می خوانم. می روم صبحانه را حاضر کنم. توی سالن را مرتب می کنم و بساط صبحانه را پهن می کنم. دیشب صدای دعوای آقا و خانم حتی تا توی پستوی من می آمد. نمی دانم تا چه ساعتی بحث می کردند. ولی امروز خدا باید به من رحم می کرد. سرهنگ بعد از دعوا با زنش تا چند روز دق دلی اش را سر زمین و زمان خالی می کند. کسی از پله ها پایین می آید. می دانم سرهنگ نیست.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ناهید قادری حاجی آبادی

ناهید قادری حاجی آبادی

در حال حاضر مطلبی درباره ناهید قادری حاجی آبادی نویسنده آفرت نشر سوره مهر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید