بنر بالای صفحه
خواص خوردنیهای شفابخش و مضرات آن ها
خواص خوردنیهای شفابخش و مضرات آن ها

قیمت قبل

کتاب خواص خوردنیهای شفابخش و مضرات آن ها

معرفی کتاب خواص خوردنیهای شفابخش و مضرات آن ها

(2)
کتاب خواص خوردنیهای شفابخش و مضرات آن ها، اثر محمدحسن نعیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 459,900
قیمت ایده بوک: 379,900 10%

344,925

379,900 10% 344,925

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
9%
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: محمدحسن نعیمی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 534
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 570
شابک: 9789646714199 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

در سال‌های اخیر در جهان و حتی كشور ما پیشرفت‌ها و اقدامات وسیعی در زمینه طب گیاهی و درمان طبیعی صورت گرفته كه از آن جمله می‌توان اشاره‌ای به تحقیقات دانشگاه‌های علوم پزشكی، برپایی كنفرانس‌های گیاه دارویی و نشر كتاب‌های گیاهی و سنتی داشت. امروزه شاهد عدم اعتماد به شیمی درمانی و توجه بیشتر به داروخانه طبیعت هستیم. البته بعضی از داروهای تجارتی در جای خود نقشی مهم را در میان بیماری‌ها بازی می‌كنند، ولی آیا در جایی كه می‌توان یك سرماخوردگی كوچك را با دادن كمی ملین، چند عدد سیب و استفاده از غذای كم حجم درمان كرد از داروهای شیمیایی كه برای ... كلیه، كبد و دیگر اعضاء بدن مضر می‌باشد، مصرف نماییم؟ در این كتاب با آن كه مجال بحث زیاد نبوده، كوشیده شده خواص و مضرات خوردنی‌ها خلاصه و جمع‌آوری گردد، كه البته تماماً باید زیر نظر پزشك مصرف گردد، چه بعضی از داروهای سنتی سمی بوده و ضرر آن مستقیماً متوجه شما خواهد بود. این كتاب مجموعه‌ای است فشرده از توصیه‌ها، درمان‌های تجربه شده پیشینیان و توصیه‌های پزشكان عصر نوین كه بعضی در جای خود بسیار ساده و آزموده است و باید متذكر شد كه در این كتاب غیر از مسأله خوراكی‌ها به مسایل غیرخوراكی به منظور بالا بردن اطلاعات شما عزیزان پرداخته شده است.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدحسن نعیمی

محمدحسن نعیمی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدحسن نعیمی نویسنده خواص خوردنیهای شفابخش و مضرات آن ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید