بنر بالای صفحه
بنت انجیر
بنت انجیر بنت انجیر

کتاب بنت انجیر

معرفی کتاب بنت انجیر

(5)
کتاب بنت انجیر، اثر محمد رمضانی فرخانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 9,000 1%

8,910

9,000 1% 8,910

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(6)
3%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمد رمضانی فرخانی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 72
انتشارات: سوره مهر وزن: 87
شابک: 9786001759932 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کمینه گرایی ادبیات ایران)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

ای برادر من یوناتان برای تو دلتنگ شده ام. تو برای من بسیار نازنین بودی و محبت تو برای من عجیب تر از محبت زنان بود.» آهای چوپان گل فروش چه غمگین در نی می دمی بشکنی بزن تا بنفشه از آواز بشکفد. بساز! از چشم هایت دو پرنده بساز! تا آسمان خدا را برایشان وام بگیری. و پرنده را پرتاب کنی به پرت شدن و بیاموزی اش که سرعت پرواز را بسوزاند. اما نمی شود اما تهی از جسارت من و مسلسل شرمندگی من و پسر تازۀ حوا من و سیب بی خشاب! پرستوهای خداوند به زمستان سرایت کرده اند. گنجشک نیز برای خود خانه ای پیدا کرده و پرستو برای خودش آشیانه ای تا بچه های خود را در آن بگذارد.» و حالا ما ... از فلسطین به اردن از اردن به سوریه به لبنان از فلسطین به تونس از تونس به ایتالیا و فرانسه و قبرس و به خیلی جاهای دیگر کویت و حاشیۀ خلیج فارس اروپا و آسیا و افریقا و حتی امریکا ما بیشتر از کفش کشور عوض کرده ایم!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد رمضانی فرخانی

محمد رمضانی فرخانی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد رمضانی فرخانی نویسنده بنت انجیر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید