بنر بالای صفحه
چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم
چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم

فروش ویژه

کتاب چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم

معرفی کتاب چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم

(4)
کتاب چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم؟ (پاسخ به سوالاتی که دختران کوچکتر نمی توانند بپرسند!)، اثر والری لی شیفر - کارا ناترسون ، با ترجمه مهناز جعفری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مهرسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 89,000 21%

70,310

89,000 21% 70,310

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(6)
16%
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  •  کتاب چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم نویسنده : ولری لی شیفر،کارا ناترسون مترجم :مهناز جعفری توسط نشر مهرسا منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: والری لی شیفر - کارا ناترسون ویرایش: -
مترجم: مهناز جعفری تعداد صفحات: 104
انتشارات: مهرسا وزن: 197
شابک: 9786006591872 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(بهداشت دختران،ادبیات کودک و نوجوان،ویژه ی دختران 9تا12 سال،تصویرگر:ژوزه مس،تصویرگر فارسی:فرزانه هاشم لو)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

برای دختران حدود سن بلوغ چندان آسان نیست که دربارۀ تغییرات بدن خودشان از بزرگ‌ترها سؤال کنند. کتاب حاضر برای کمک به دختران 9 تا 12 ساله دربارۀ مراقبت از بدن نوشته شده‌است. آشنایی با بدن، مراقبت از موها، ارتودنسی، منطقۀ شرمگاهی، تندرستی و مشکلات خواب از جمله موضوعات کتاب هستند. مطالب به زبان ساده و مناسب دختران این سن نگاشته شده‌اند و در پایان هر موضوع، سؤال‌های مربوط به آن نیز پاسخ داده شده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

والری لی شیفر

والری لی شیفر

در حال حاضر مطلبی درباره والری لی شیفر نویسنده چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


کارا ناترسون

کارا ناترسون

در حال حاضر مطلبی درباره کارا ناترسون نویسنده چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهناز جعفری

در حال حاضر مطلبی درباره مهناز جعفری مترجم کتاب چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهناز جعفری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید